babyfoon

Hallo,

Wie weet wat een geschikte babyfoon is voor als je in een kinderrijke buurt woont?
Nu heb ik er 1 te leen, maar ik ontvang allerlei signalen van andere kinderen.
 
Wij hebben er 2....Eentje van Sony wit met geel, 3 kanalen, werkt prima, ik heb alle kinderen van nederland in de buurt wonen en veel vliegtuigen(stoorzenders), Maar we hebben er laatst eentje van trust gekocht met tv en camera met 3 kanalen, echt super want je ziet je kind ook! Ook kan je tv uitzetten en alleen geluid aan.Of andersom. Echt blij mee! (Bij de kruitvat was hij in de aanbieding voor 45 euro.)groetjes
 
Wij hadden er een van Maxi-phone, voor ons waardeloos ondanks we in een buurt wonen met 65-plussers. Deze had 2 kanalen, gaf regelmatig aan dat hij geen bereik had (al na slechts enkele meters) en de batterij oplader werkte slecht.
Nu hebben we een digitale van Philips, een wat uitgebreidere versie, deze was wel redelijk prijzig (euro 130,-?) maar wij zijn er erg enthousiast over. Deze heeft 120 kanalen, waarbij hij zelf een vrij kanaal opzoekt. Er waren ook 1 of 2 goedkopere versies en zeker ook nog 1 duurder.

Groetjes,
Marianne
 
Neem geen Philips! (uitgezonderd de digitale). We konden met al het buurtkindgehuil meegenieten...
Wij hebben nu een Hape, van de kijkshop, deze stoort nooit bij ons!
 
wij hebben een gewone van philips met 2 kanalen. We ontvingen ook iedere keer andere kinderen. Vooral met slecht weer ?
Maar nu gaat het goed met deze babyfoon of andere hebben hem weggedaan of hij doet het nu beter.

De digitale van philips die werkt heel goed ook met bereik ver weg. (die hebben we op het werk.)

Groetjes
 
Onze babyfoon is van tefal en heeft 3 kanalen. Wij hebben nooit last van buurtkinderen die via onze babyfoon binnenkomen. Verder is deze ook fijn aangezien er ledjes opzitten zodat je hem ook van geluid kunt afzetten en dan kun je aan de lampjes zien of er wat gebeurt.
 
Terug
Bovenaan