babyfoon

A

Anoniem

Guest
ahhhh wordt gek van onze babyfoon! of eigenlijk meerdere!
We hebben nu de 4e en weer is hij kapot!
We doen er echt voorzichtig mee, wordt niet vervoerd, en op bijna altijd dezelfde plek gebruikt. We hebben nu een philips en een van prenetal geprobeerd.
Welke hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?
groetjes!

hoi hoi

wij hebben deze :

bevalt prima alleen vind dat de batterij snel leeg is maar dat kan goed aan mij liggen hoor hahaha

groetjes moekje

Hoi hoi,

Wij hadden de goedkoopste van Philips!! PERFECT DING!!! echt noit last mee gehad!!

Maar oed bij ons is ie allang de deur uit. Als Rik ons nodig heeft dan hoor ik hem gelijk!! Hij heeft er een aardig volume in zitten ;-).

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hi

wij hebben er een van Philips/Avent en vind het een fijn ding.
Alleen het zelfde probleem als Moekje....Batterij snel leeg. Dus hij staat eigenlijk altijd met stekker int stopcontact.

Sannemams

Wij hadden eerst de goedkoopste van Philips. Die heb ik behoorlijk hard laten kletteren en toen was ie stuk. Toen heb ik bij de gamma een hele goedkope van alecto gekocht. Heel simpel eigenlijk tzelfde als die philips. Ik dnek dat ie daar 30 euro was. Nou perfect ding! Ik heb m al regelmatig laten vallen en hij werkt nog perfect haha!

Hai,

Das lastig als hij het niet goed doet.

Wij hebben ook de Alecto 88. Kwam het beste uit de test en hij doet het dan ook erg goed. De batterij hebben wij pas vervangen door nieuwe oplaadbare batterijen en hij doet het weer perfect en is niet meer snel leeg.

gr.Ing

quote: ing3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2008 21:16:20'));

Hai,

Das lastig als hij het niet goed doet.

Wij hebben ook de Alecto 88. Kwam het beste uit de test en hij doet het dan ook erg goed. De batterij hebben wij pas vervangen door nieuwe oplaadbare batterijen en hij doet het weer perfect en is niet meer snel leeg.

gr.Ing

goede tip van die batterijen
ga morgen ff nieuwe halen

groetjes

hoi

wij hebben een alecto.....dezelfde die hier bij de reacties op de foto staat en hij bevalt super goed
echt een aanrader

liefs ilona

Terug
Bovenaan