babyfoon

Hoi,
ben ik weer even. Nu Isis vannacht op haar eigen kamertje gaat slapen twijfel ik of ik dan ook de babyfoon op onze slaapkamer moeten zetten, haar kamertje grenst direct aan onze slaapkamer. Dus als ze echt gaat huilen hoor ik dat wel, met een babyfoon hoor je echt ieder kreuntje......what to do?
x Esther

Hallo,

Je moet dit natuurlijk helemaal zelf beslissen. Maar wil je wel alle zuchtjes en kreuntjes horen van je kindje? Je slaapt dan waarschijnlijk helemaal niet meer.
Als je kindje ouder wordt (mijn zoon tijs is inmiddels alweer 5,5 maand) zal zij ook soms harder geluidjes maken en dat hoor jij dan echt wel als moeder zijnde..haha.
Onze zoon ligt ook aangrenzend aan onze slaapkamer. ik heb in het begin altijd zijn deur en onze deur iets meer opengelaten zodat ik toch wel wat hoorde. Maar nu doe ik dat ook niet meer. De deur gaat niet helemaal dicht hoor, maar niet meer op zo'n manier dat ik alles moet horen. Ik denk dat je moet proberen vertrouwen te krijgen in je kindje. Wij maken ook geluid als we slapen en dat zal je kindje ook doen. Als er echt iets is, geloof me dan wordt jij echt wakker!

succes met je beslissing.

Daan mv Tijs (5,5maand)

hoi,

mijn zoontje Emre is nu 10 weken en hij slaapt sinds 1 week op zijn eigen kamertje. Ik vond het vreselijk, maar het wiegje werd te klein voor hem, dus vandaar... Zijn kamertje grenst aan de onze, maar toch gebruik ik de babyfoon. Ik zet hem niet zo hard aan, zodat ik niet van ieder kreuntje wakker word. Wel vind het een prettig idee, die babyfoon. Ben toch bang dat ik, na al die gebroken nachten, te vast ga slapen en hem niet hoor als het nodig is. En het werkt prima zo. Maar ja, dat is voor iedereen anders natuurlijk. Probeer gewoon eens wat je prettig vind, zou ik zeggen.

succes d'r mee
groetjes
Mie

hallo,
nou, niet schrikken hoor, maar ik slaap met oordopjes! Mijn man is namelijk zo'n snurker dat ik er niet van kan slapen.  De afspraak is dat hij "dienst" heeft als ik oordopjes in heb. Ik doe de late en de vroege voeding, hij de nachtvoeding. ik slaap er heerlijk door... Als mijn man dan vroeg weggaat om te gaan werken zegt hij altijd tegen me dat ik ze uit moet doen. Dat ben ik ook wel eens vergeten en dan hoorde ik kasper toch wel hoor. Je zintuigen zijn er zo op gericht. Gr joeki

Terug
Bovenaan