babyfoon

hoi
het ligt eraan wat er gebruikt wordt in je omgeving.
bij ons in de babyzaak hebben zelf paar die mag uit proberen.toen ik in de flat woonde stoorde elke babyfoon.
je heb zoveel soorten.het is ook de vraag wil je geluid uit kunnen zetten en op verlichting zetten,wil je temperatuur erbij weten,wil terug spreek functie.
ik heb er ook 1 maar heb hem weinig gebruikt.vond het zo vervelend elke kik hoorde je.
en als ze echt huilde hoorde ik dat wel.
maar ga eens navraag doen in winkel.
gr marjan

ik heb een wit-gele van de blokker, zag hem ook bij kijkshop voor meer geld. babyunit is rechthoekig.
hier heb ik denk ik geen probleem met storing omdat de hele wijk achter ons gesloopt is.

maar ik heb deze geel-witte gekozen omdat het
1 nachtlichtje is (sterretje en maantje)
1 muziekdoosje is, meerdere liedjes
1 babyfoon is met oplaadbare unit voor ouders
1 temperatuur in de kamer aangeeft
1 je ook kan spreken tegen de kleine om te sussen

en dat voor 35 euro!

bij kijkshop 59 euro

Ook wij kunnen de kleine straks wel horen huilen zonder de babyfoon vermoed ik, maar toch fijn om te horen welk huiltje is het, is het om in slaap te vallen of poepluier of honger? etc en als je even bij de buren kletst of in de tuin bezig bent is een babyfoon handiger. daarnaast hebben wij maar 1 stopcontact op de babykamer (het bestaat) dus en babyfoon en apart babylampje enzo is geen optie

Ik heb ook nog ergens een hele oude, maar die gebruikte ik alleen voor het trainen van een hond of kat met alleen thuis zijn (babyfoon aan en bij de buren gaan zitten bijv.) Ik ken ook een oud stel die het gebruikte omdat zij beneden en hij boven sliep, hij had met camera en kon nachts zijn vrouw toch naast hem zien. Ze waren er zo blij mee. hij gaat dus je hele leven mee, en is voor zoveel te gebruiken.

groetjes sabine

Hey hallo,

Ik krijg er een van mijn tante.
Het is wel een handig kado en we hadden er nog niet een.
Die van ons heeft net als die van Sabine de volgende functies:
1 muziekdoosje is, meerdere liedjes 5 stuks

Volgens mij hebben zij hem bij de Aldi weg?

Het lijkt mij super handig als ik dan met het mooie weer samen met mijn partner buiten zit kunnen we ze horen 's avonds enzo.

Succes met zoeken.
Liefs Tamara

Hey hallo,

Ik krijg er een van mijn tante.
Het is wel een handig kado en we hadden er nog niet een.
Die van ons heeft net als die van Sabine de volgende functies:
1 muziekdoosje is, meerdere liedjes 5 stuks

Volgens mij hebben zij hem bij de Aldi weg?

Het lijkt mij super handig als ik dan met het mooie weer samen met mijn partner buiten zit kunnen we ze horen 's avonds enzo.

Succes met zoeken.
Liefs Tamara

ik heb een electo, maar moet je heel eerlijk zeggen, dat ik hem pas 2 keer heb gebruikt!
1 keer met oud en nieuw, en 1 keer om hem uit te testen.
hij storde best wel, en t was helemaal niet nodig, want hoorde mn kind gewoon huilen als zij boven lag, en wij beneden waren.
ook snachts wordt ik van haar wakker, zodra ze maar 1 kik geeft.

dus als ik een tip mag geven:

koop pas een baby foon, als je kleintje geboren is.
vaak zijn die dingen echt overbodig.
(tenzij je in een vila woont, en je kleintje echt aan de andere kant van t huis slaapt hahaha)

liefs, do

ik heb een electo, maar moet je heel eerlijk zeggen, dat ik hem pas 2 keer heb gebruikt!
1 keer met oud en nieuw, en 1 keer om hem uit te testen.
hij storde best wel, en t was helemaal niet nodig, want hoorde mn kind gewoon huilen als zij boven lag, en wij beneden waren.
ook snachts wordt ik van haar wakker, zodra ze maar 1 kik geeft.

dus als ik een tip mag geven:

koop pas een baby foon, als je kleintje geboren is.
vaak zijn die dingen echt overbodig.
(tenzij je in een vila woont, en je kleintje echt aan de andere kant van t huis slaapt hahaha)

liefs, do

Terug
Bovenaan