babyfoon

Wij hebben een Philips Avent babyfoon maar hebben af en toe hele rare geluiden hierop. We wonen in de polder en de buren die er zijn hebben geen kleine kinderen meer. Gisteren hoorden we het muziekje van windows terwijl zowel de laptop als de gewone computer uit stonden. Vandaag hoorde ik popmuziek over de babyfoon terwijl er weer niet aan stond. Het was hooguit 15 seconden maar heb het echt duidelijk gehoord. Soms is het ook alsof er iemand boven loopt. Nu werkt ons huis nog na van de verbouwing dus dat kan ik nog wel verklaren.

Hebben jullie dat ook weleens en enig idee wat het kan zijn?

wij hebben een simpele philips, maar kunnen kiezen uit stand a, b, c , d weet niet of jullie dit ook kunnen?
Als je hem dan allebei op een ander ding zet bijv b heb je er misschien minder last van?
Klinkt misschien vaag maar weet niet hoe het heet, vandaar,

Liefs Marina

Het kan zijn dat er meerdere mensen op dezelfde frequentie zitten. Je zou dus van frequentie kunnen switchen, dan heb je dat probleem misschien niet. Ik had dat destijds bij mijn eerste kindje ook. Die babyfoon ging kapot en daarna een dect babyfoon gekocht, dan heb je die problemen niet.

dat hadden we met onze oude ook die hadden we bij de slaapkamer gekregen maar bleek dat 3huizen verder ze de zelfde hadden dus we konden mee genieten met hun huishouden..

bij hebben nu de Philips Avent SCD535/00 dit apparaat deelt geen frequenties die word gekoppeld aan elkaar en kan daar door niets tussen komen

wij hebben de angelcare en heb er soms ook last van.krijg dan ineens slam fm en heb t op alle kanalen, kun je niets aan doen. het is erg vervelend zeker als t net als bij ons s'nachts gebeurt.

Dit is ook de 535 van avent Hij zou dus niet mogen storen en ook niet op de wifi. En omdat wij dus maar 2 buren hebben die allebei geen babyfoon meer hebben is het dus zo raar. Het volgende huis waar ze er wel 1 hebben staat 1.1 km verderop. Heb zelf het vermoeden dat hij het toch op de wifi doet en eventueel ook reageerd op de schotel.

@Esz ik woon boven in noord-brabant. kijk tegen gelderland en zuidholland aan over het water.

Terug
Bovenaan