Babyfoon

Even een vraagje; wij zijn op zoek naar een babyfoon die ook goed werkt in de nieuwbouw. Onze buren hebben namelijk een babyfoon die niet een paar huizen verder kan aangezien onze huizen te goed geisolleerd zijn en dus de signalen niet goed kan vangen. De babyfoon valt dan uit of stoort heel erg.
Aangezien veel vrienden en familie (bij toeval) binnen een straal van 500 meter wonen, is het wel handig dat we er één hebben waarbij we zelf de babyfoon kunnen meenemen en niet bij de buren hoeven te brengen.
Heeft iemand een tip welke we moeten nemen of waar we goed op moeten letten?

Alvast bedankt.

gr. Rianne
 
Je heb babyfoons met een bereik tot 5 km. Zoiets moet je hebben want dat is in de meest ideale omstandigheden.
Zelf heb ik er een die 500 mtr bereik heeft maar dat is in werkelijkheid maar zo'n 200 mtr.
Babyfoon bij een open raam zetten en zo recht mogelijk naar het andere huis helpt ook , kan je hem beter op een andere kamer zetten als die tegenover het andere huis is dan op de babykamer (en gevoeligheidssensor volledig aan)
Degene met een groot bereik hebben vaak geen extra functies, maar mijn ervaring is dat je er toch niets mee doet

succes
 
Wij hebben de alecto dect 99 geloof ik, en wonen in een nieuwbouwhuis met prefab beton, hij red het tot eind van de straat! Das zo'n 500 meter. Wel belangrijk is dat je een dect babyfoon neemt, anders hoor je andere babyfoons op jou zender! Das ook niet alles!
 
hoi wij hebben de alecto dbx-88.
Ik vind het em hele fijne, je kunt m instellen op gevoeligheid. Zodat je de ademhaling kunt horen, of minder sterk zetten, zodat je alleen het huilen hoort.
De temperatuur van het kamertje en een lichtje zit er in. Al hbben wij die nooit aan.
Er zitten ook muziekjes in. Klinken wel schattig.
Als je wat hieronder staat in de balk zet, zie je hoe hij eruit ziet.
Ik ben er zeer tevreden over!


http://www.google.nl/search?hl=nl&q=alecto+dbx-88&gs_sm=sc&gs_upl=0l0l1l475l0l0l0l0l0l0l0l0ll0l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1311&bih=628&pdl=300&wrapid=tljp1317194703590011&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi
 
Terug
Bovenaan