Babyfoon

Ik denk dat je dat geregeld zal gebruiken ja. Wij moeten zelf ook nog op jacht naar een babyfoon.
Geen idee wat de beste is, je kan het zo duur maken als je zelf wilt.

ik moet zeggen heb er 1 gebruik hem hooguit 2 a 3 keer per jaar. tis net met wat voor doeleinde je hem koopt. ga je hem in huis gebruiken elke dag of iets? ga je veel weg en heb je bijv buren die oppassen en er dan gebruik van maken? ik zou als je van deze bovenstaande dingen geen gebruik maakt hem nog niet aanschaffen ze zijn best duur en als je hem weinig gebruikt is t zonde van je geld!

Hoi, wij hebben een babyfoon via Airmiles gekocht, via de site.... Denk hem niet echt veel nodig te hebben, maar ja je weet maar nooit.
Maar uhm, op deze manier hadden we het gevoel dat het ons niets kostte. Alle andere dingen zijn al prijzig genoeg....
zo hebben we ook de thermometer aangeschaft, van Avanti....

ligt aan je situatie
wij hebben een buitenmuur midden in ons huis, dus horen onze kleine niet
de babyfoon wordt daarom elke dag gebruikt
en nachts word ik daar beter wakker wel

wij hebben er eentje waar je de gevoeligheid kan bepalen en ook de temperatuur kan aflezen dat is erg fijn
ook kunnen wij van afstand het lichtje of de muziek aan en uit zetten.

die van ons is van Cresta, bij de blokker af en toe te koop en een van de goedkoopste als je ziet wat er allemaal voor mogelijkheden op zitten.
toen hij kapot was bleek het om een simpele vervanging van de accu te gaan en die kregen wij in 3voud van de fabriek opgestuurd, gratis en extra laadunit, echt geweldig

je kan zelfs voedingstijden installeren

Hoi,

Wij hebben geen babyfoon want bij ons hoor je beneden duidelijk als er boven gehuild wordt! Bij mijn ouders is dat hetzelfde, bij mn schoonouders niet en die hebben zelf een babyfoon zodoende hebben wij er geeneen nodig. Mocht je beneden niet kunnen horen wat er boven gebeurd dan zou ik er zeker weten eentje aanschaffen!

Liefs ciomama

Hoi wij hebben speciaal gekeken naar een babyfoon die niet gevoelig is voor andere babayfoons. Onze buren hebben net ook een kleintje gehad en wil toch echt alleen ons kindje horen. (dect foon)
Wij hebben die van avant gekocht. Was 99 euro. Hebben niet met temparatuurregistratie.

Succes met zoeken

x yvonne

Terug
Bovenaan