Babyfoon

Nou we hebben een babyfoon hoor, de beste die er bestaat (volgens mijn vriend en alle reviews). We wilden er eentje met een camerafunctie, omdat ik nogal bezorgd ben en omdat ons meisje ver van ons af ligt (we liggen beneden in een aanbouw en haar kamer is op de eerste etage). Dus we hebben gekozen voor een motorola MBP 36, de beste in zijn segment (als je alle berichten moet geloven).

Nou, het zal mij benieuwen.

Mooi zo meid......wij moeten er één met veel bereik.....vanwege hond uitlaten...............helaas hebben die met camera niet genoeg bereik hiervoor.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Wij gaan voor de Alecto dvm 70, ook met camera en ideaal als er wifi in de buurt is. Geen storing op het dect netwerk,wat je normaal wel hebt met fm frequenties.
Mijn buurvrouw heeft hem ook, ik weet dus dat het goed werkt in onze huizen is wel fijn om van tevoren te weten vond ik zelf.

Laat even weten hoe de motorola bevalt!!

Wij hebben de alecto dbx 88 eco (of zoiets). Onze vorige babyfoon heeft het lange tijd goed gedaan, maar sinds de achterburen een baby hebben, ruist hij heel erg. Daarom toch maar een nieuwe aangeschaft. Ook makkelijk aangezien wij op zolder slapen en de kleine (na een paar maanden) op de 1e verdieping.

Wij hebben vanmiddag een simpelle Avent gehaald. Wij hoeven geen camera omdat we dat toch beetje overbodige luxe vinden en de kleine toch bij ons op de kamer slaapt (we zitten in een kraakwoning met 1 slaapkamer) alleen hebben we wel beneden verdieping en we willen gewoon wel de kleine kunnen horen als wij tv kijken.

Terug
Bovenaan