Babyfoon

Ik ben totaal niet bijgelovig aangelegd, maar hier krijg ik echt de kriebels van. Ik was gisteravond Sam in zijn eigen kamertje aan het voeden. Mijn man was nog beneden met de ouderunit van de babyfoon. Opeens was er door de ouderunit een heel eng lachje te horen...Sam of ik waren het niet...Het was een soort babylachje, maar dan met zo'n raar ondertoontje. Ik wilde Sam eigenlijk helemaal niet meer in zijn bedje leggen en lekker bij me houden. We hebben het overigens hierna niet meer gehoord.

Met sommige babyfoons wil het nog wel eens gebeuren dat het het geluid van buren registreerd, misschien dat je iets van de buren hebt gehoord???

dat dacht ik ook gelijk, veel babyfoons zitten op dezelfde frequentie, zo hoor ik regelmatig vrachtwagenchauffeurs, kan ze gelukkig niet verstaan, maar het is soms best lastig
Dus je bijgeloof kan weer de kast in, er is een heel logische verklaring voor die andere lach.

Op mijn oude werk hadden wij portofoons walkie talkie zeg maar, en daarop hoorden wij zelfs de verkeersleiding van Schiphol! Zaten daar ongeveer 10km hemelsbreed vandaan!
Alarm iemand een 'zend bak' in de buurt heeft kan dieer ook op storen. Heb je een dect babyfoon? Want die storen het minst.

Maar dat je schikr geloof ik!

Uit de boxen van mijn pc hoor ik af en toe gemurmel van mensen en die dingen zijn niet eens draadloos. Je wilt gewoon niet weten wat er allemaal door de lucht heen suist aan radiogolven. En het geluid vervormt natuurlijk ook.

Maar je reactie is erg begrijpelijk. Je wilt je kindje beschermen en in een veilige omgeving hebben, daar horen geen enge geluiden bij.

Terug
Bovenaan