babyfoons

dag aanstaande mama's

ik heb vandaag een berichtje geplaatst over de babyfoons bij kruitvat van philips het wordt me eigenlijk afgeraden omdat er veel storingen op zijn. mmmmmm dat moeten we niet hebben. maar nu was mijn vraag aan jullie wie kan mij een goeie babyfoon aanraden???????? wij hebben echt geen idee. ik hoop wat te horen

liefs linda 18 weken 2 dagen
 
hoi ik weet wel een goede voor je maar hij is wel duur.
hij is te koop bij prenatal en registreert naast geluid ook de beweging en zelfs de ademhaling van de baby.
Dit door dat er 2 plaaten onder het matrasje gelegd worden.
Het werkt echt, wij kregen hem aangeraden door het ziekenhuis omdat ons zoontje 6 weken te vroeg geboren werd.
Het is de Angelcare, en is echt heeeeeeeeeeeelll goed maar kost dan ook 150 euro
 
Hoi Linda,
Heb je misschien in je naaste familie/vriendenkring die lid is van de consumentenbond? Als die zijn/haar lidmaatschapnr. aan jou wil geven kun je op internet kijken en vergelijken wat de beste is en misschien ook wel een van goede kwaliteit en een redelijke prijs en misschien kun je ook wel naar de consumentenbond mailen om te vragen of ze je hierover resultaten van kunnen geven. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Daantje
 
Hoi,
Wij gebruiken de telefoon als babyfoon. Ik weet niet wat voor telefoon jullie hebben, maar wij hebben een Philips Onix Vox met basistation. Daar hebben we een handsfree telefoon met een babyfoonfunctie bijgekocht. Erg handig. Je kunt gewoon gebeld worden als je de babyfoon aan hebt staan. Van de telefoon in de babykamer zet je het belgeluid uit.
 
Wij hebben een phillips gezien met 50 kanalen, deze kost wel 150 euro, maar we weten wel wat we eraan hebben, de famillie gebruikt deze ook, en als er storingen zijn die bijna niet voorkomen bij deze dan heb je nog voldoende kanalen.

deze hebben we gezien bij een babywinkel in den bosch, prenatal heeft ze ook.
 
Door schade en schande wijs geworden hebben wij een uiteindelijk een digitale babyfoon gekocht omdat alle anderen stoorden. Deze was wel duur maar werkt perfect, je kan er ook mee rondlopen en erdoor praten als een intercom. Nu weet ik wel dat als je een babyfoon bij de kijkshop koopt dat je hem eerst een week thuis mag uitproberen om te controleren of hij stoort. Dus misschien is dat een tip als je niet te duur uit wil zijn.
groetjes
 
Hoi,

Toevallig hebben wij de babyphone die bij Kruidvat in de aanbieding stond laatst gekocht bij een babyzaak. Hij stoort niet, althans niet op andere babyphones, omdat ie de zogenaamde pilottoon heeft, wat zoveel wil zeggen als wanneer er een signaal afgegeven wordt vanuit de babykamer, het station wat je beneden hebt dat signaal opvangt en een signaaltje terugzendt om te controleren of het je eigen babyphone is of die van de buren. Dus deze werd vooral geadviseerd indien er in je buurt meerdere kleine kinderen wonen.

Kijk, het is en blijft heel makkelijk om ontzettend veel geld uit te geven aan een babyphone die (vooral in de ogen van de winkelier) beter is. Maar waarom als goed goed is???

Succes met je keuze.

P.s. je moet dus wel letten op die pilottoon.
 
Terug
Bovenaan