Babygym

<p>Hoi ouders!</p><p>Ik ben rond aan het kijken voor een leuke babygym voor onze zoon, maar er is zoveel keus.</p><p>Nu zijn hier waarschijnlijk genoeg ervaringsdeskundige dus hoor graag of jullie tips hebben!</p><p>Onze zoon is nu 10 weken en heb evt al een speelkleed en een losse boog zou voldoende zijn maar tips voor een speelkleed met boog zijn ook welkom.</p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Ik heb die van nijntje. Is een kleed en jungle gym ineen. Ik vind hem handig omdat er een tas bij zit. Dus als we ergens langs gaan kan die gemakkelijk mee. 
 
Wij hebben die van Playgro met 2 bogen. Hij is nu 12 weken en ligt er elke dag in te spelen. Makkelijke op te bergen en ook snel droog na het wassen.
 
Wij hebben de vtech speelmat dierenvriendjes. Ik hou zelf niet van al die kleuren, lichtjes en geluiden maar onze dochter vond deze al heel snel geweldig! Vaak haal ik het stuk met lichtjes en geluid eraf zodat ze ook nog rustig kan spelen met de boog 
 
Felle kleuren wordt inderdaad gewaardeerd door de kleintjes! Vond het eerst ook niet zo mooi, maar nu ik zie hoeveel plezier hij er in heeft maakt me het niks mee uit. Heb er ook 1 zonder muziek en licht, lijkt mij ook wat veel aan prikkels.
 
Ik heb een speelmat en een losse babygym van de Ikea zet ik daar altijd op. Vindt hij geweldig. Mijn zoontje is nu 8 maanden en maakt nog steeds veel gebruiken vd babygym nu hij rechtop kan zitten
 
Terug
Bovenaan