babygym

Hoi meiden,

Hebben jullie een babygym? En zo ja, vind je kindje het al leuk?
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik zo'n ding wil aanschaffen....

Groetjes Marina

Hoi Marina,

Ben zelf ook benieuwd, heb er net gisteren een besteld via internet van fisher prise.
Mijn nichtjes en neefjes vinden het wel heel leuk.

Groet Martine

Wij hebben hier wel een babygym alleen....... Ik kan hem niet vinden haha.
Hij moet ergens op zolder liggen maar waar, geen idee.
Finn vind het wel heel leuk op de crèche.
Binnenkort nog maar eens goed zoeken.

Wij hebben trouwens een houten babygym. Vind houten speelgoed erg mooi!
Bij de Ikea verkopen ze ook een houten babygym.

Liefs Danielle

Wij hebben 1 gekregen bij het openen van een rekening bij de ABN.
Midas vindt het echt geweldig. Lekker meppen tegen zoef de haas (is van de fabeltjeskrant).
na de voeding is hij altijd heel actief en dan leg ik hem er onder. Maakt hij allemaal blije geluidjes en zo.

Maar ik hoorde van een vriendin dat haar zoontje niet echt reageert op de aanwezigheid van de babygym, dus zal wel per kind verschillende zijn.

Hoi Marina,

hier is de babygym een geweldig succes zowel liggend als in het wipstoeltje. Pier kan zich er soms wel meer dan een uur mee vermaken, de mobile heeft hij naar 5 min wel bekeken. Ik vind het echt een aanrader!!

via Bol.com kun je ook een hele mooie bestellen deze heeft mijn zus en is wat groter zodat je er langer plezier van kunt hebben.

Ooooh, de fabeltjeskrant! Dat is leuk.
We zitten alleen niet bij de ABN. Ik ga eens op internet zoeken. Dan eens kijken of Sepp zich hiermee kan/wil vermaken.

Thanks!

Bodhi is ook echt ontzettend gek op zijn babygym!
Hij heeft ontdekt dat als hij met zijn voetjes tegen de rode hanger aanschopt dat er geluidjes uitkomen en blijft dat herhalen en herhalen!!
En wij maar juichen en klappen!
Vanmiddag was hier een vriendje van mijn zoontje aan het spelen en die bleef maar dansen op het muziekje en Bodhi maar lachen!
Ik vind het echt een aanrader!! Wij hebben deze gekregen van een vriendin en is van het merk Chico.

De mobiel vindt Bodhi ook nog steeds erg leuk en we hebben een muziekdoos van Nijntje en daar 'kletst'hij veel tegen.
Zo schattig!!

Ik heb evt nog wel die van de fabeltjeskrant in de aanbieding. Nog nieuw in de verpakking. Wij hebben er al een, dus die is over. Veda vind het prachtig er probeert al echt te grijpen.

Terug
Bovenaan