Babyhaar

Ik kreeg gister het advies van mijn kapper om Quintus zijn haar af te scheren... Volgens hem komt er dan heel snel weer veel dikker haar terug...

Is er iemand die dit al gedurft heeft?

Hoi,

Als ik jou was zou ik het lekker laten zitten..Elke keer een beetje netjes knippen,en dan verdwijnt het babyhaar vanzelf.Ik heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord dat iemand dat er af scheert.

Groetjes Elma

Ik heb het ook gehoord hoor, zit er wel heel stevig aan te twijfelen want hij heeft nu alleen op zijn achter hoofdje wat en dat is precies waar hij zo zweet dus dan zou ik 2 vliegen in 1 klap hebben.

april mama Damian is maandag 3mnd

Yordi was 6 maanden oud toen hij voor het eerst werd geknipt door me zus.( die is namelijk kapster) En we hebben sinds een paar maanden geleden indd het heel kort geschoren. Mijn zus zei indd ook dat het haar dan dikker zou worden. Yordi eeft van dat dunne spriet haar wat zeker om de 4 tot 6 weken geknipt mag worden. Nu is zijn haar indd dikker geworden. Yordi is nu 2,5 jaar.
Bij Quinn doe ik dat nog niet. Heel veel babyhaar valt er allemaal nog uit en Quinn heeft indd ook al een bos haar, maar is ook nog niet geknipt. Daar wacht ik nog even mee. Ook bij veel buitenlandse kinderen wordt het haar geschoren.

Liefs marielle Quinn 14 weken

Ja, ik heb het ook gehoord, nooit gedaan hoor! Mijn kids hebben kennelijk allemaal niet mijn dunne haar maar het dikke haar van paps, dat hoeft niet nog voller te worden! ;)

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het daar echt dikker van wordt. Het haarzakje weet toch niet dat het afgeschoren is??? Haar is dood weefsel.

Het lijkt waarschijnlijk dikker omdat het in 1 keer even lang is daardoor en omdat het nesthaar nog zo dun is aan de uiteinden en dan niet meer.

ja ik denk dus idd ook wat missping zegt het is hoor!!!
amy der haartjes zijn wel wat uitgevallen ze heeft op der achterhoofd een kale plek maar de rest van der haren mag mooi blijven zitten haha

ze heeft al een aardige bos en heeft geregeld speltjes in;)

hahaha grappig dat jullie al aan scheren denken,
ik moet bij dani bijna met een vergroot glas kijken of hij haren heeft zo mini korte haartjes heeft hij nog.... mijn dochter had dat ook en is nu 3 en begint nu pas echt dikker haar te krijgen maar ze heeft 3 jaar lang 'babyhaar' gehad. Mijn kapster zei dat t onzin was om t af te scheren net als wat missping zegt. En knippen helpt t alleen zodat de haren dan gelijk zijn en daardoor voller lijken!

Ik vindt t trouwens juist zo schattig bij babys dat lekker zachte babyhaar...... dus laat t bij dani nog een tijdje zo

Terug
Bovenaan