babykaartjes

Zijn jullie al aan het kijken naar leuke kaartjes?

Ik heb vandaag eindelijk een drukker gevonden met leuke kaartjes en ben ook al opzoek geweest naar teksten voor het kaartje. maar ik ga vrijdag eerst op vakantie dus daarna gaan we uitkiezen. de dag nadat we terug komen horen we ook het geslacht dus dan is het makkelijker kiezen.

Hoi debbie,

Wij zijn hier nog niet mee bezig... Eigenlijk nog nergens mee.. Schandalig... Hahaha We wachten eerst maar even af wat het is en dan gaan we verder denken... Heb ook nog totaal geen idee wat voor aankleding we willen voor het kamertje... Voor een meisje weet ik het wel maar voor een jongetje nog geen idee. Voor Noah is alles blauw met grijs met witte meubeltjes, Dus als iemand nog leuke ideen heeft voor een jongenskamer dan hoor ik het graag... ;-)

Grotejes Miranda

hi,

ik ben ook nog nergens mee bezig. ben bijna 16 weken zwanger en nog steeds erg misselijk en veel spugen (ziektewet). ik wil ook graag eerst weten wat het word dan zien we wel verder.

ik zoek onbewust trouwens wel al druk naar een gedichtje voor het kaartje. voor mijn zoontje had ik als gedichtje een stukje uit de nederlands talige film van spirit. dat was erg mooi en zo iets wil ik nu weer, heb het alleen nog niet gevonden.

met kaartjes ben ik nog helemaal niet bezig..
Wij hebben een drukker in het dorp zitten, daar hebben we de vorige keer ook alles geregeld. Komt ergens in november/december wel een keer!

ja ben er al wel mee bezig geweest maar vind het erg moeilijk er is zoveel keus!! ben ook idd wel bezig met teksten enzo vind het veel te leuk om er mee bezig te zijn, ik kijk eigenlijk alleen maar online! is me de vorige keer ook goed bevallen.

heb je ze online snel binnen?
Mijn mannetje is niet zo handig, als ik zelf in het ziekenhuis terecht kom, of niet achter de computer kan..Hebben we al een probleem denk ik!!

Online gaat supersnel en scheelt je het heen en weer geloop naar de drukker. Je krijgt iedere keer per mail een bijgestelde versie en je kunt aanpassingen doorgeven net zo lang tot het goed is. Wij hadden de kaartjes na het doorgeven de dag erna al in huis. Wij hebben het bij onze zoon gedaan en ook bij onze bruiloft.

Voordat ik gericht ga kijken, wil ik eerst weten wat het wordt.

Terug
Bovenaan