Babykamer besteld!

Wij zijn blij, want vandaag hebben we onze babykamer besteld! Wel een beetje vroeg nog, maar rond deze tijd van het jaar is alles in de uitverkoop en dan is het toch ook wel erg verleidelijk... Voor de nieuwsgierigen: babykamer Tamara van babyentiener.nl

Nu wachten tot het geleverd wordt, maar het gaat pas in elkaar zodra we het geslacht weten aangezien we dan pas voor een behangetje etc. gaan kijken. Zie er al helemaal naar uit!

Ik heb em gezien op je hyves, mooi hoor!!!
Ik heb ook al wel een aantal mooie babykamers gezien maar vriendje is niet zo snel als ik met alles willen beslissen en kijken:-D.

Oh wat leuk!! En mooi! Super hoor!
Wij hebben vorige week bij baby-dump (interbaby) de denver babykamer besteld (licht grijs).
En de limited silver edition bugaboo!! Zo blij mee.
Beide krijgen we 2e week juni geleverd. Kunnen we mooi eerst schilderen enzo.

Was een op = op actie, van 800 afgeprijsd naar 500. Konden we voor die prijs niet laten... Ik hou van klassiek, hij van houtkleur. Hadden al besloten dat we voor witte meubels zouden gaan aangezien we door het hele huis over het algemeen witte meubels hebben. Echt onze droomkamer gevonden. Bij ons wordt ie waarschijnlijk deze maand nog geleverd, even plaats maken om het op te slaan... In elkaar zetten is me nog wel even te vroeg nu haha.

@Bibi, die babykamer is ook mooi zeg! Wij hadden ook al bij babydump rondgekeken, staan ook hele mooie kamers tussen. Kinderwagen hebben we in het zwart gekocht van Safety1st, was ook in de uitverkoop. De bugaboo's zijn wel erg populair nu he?! Mooie wagens ook.

Safety1st was onze tweede keus, hoe toevallig.
ja bugaboo is heel erg in trek. We hadden 1 van de laatste zilvere. Konden 'm gelukkig betalen van onze bonus van het werk, anders had ik het echt niet gedaan.

Fijn he, als je vriend en jij hetzelfde over meubeltjes enzo denken, vind het echt een verademing.

Terug
Bovenaan