Babykamer en een klein huis

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik vraag me af of er ook baby's in dezelfde slaapkamer bij de ouders liggen. Wij hebben geen enorm huis en eigenlijk ook geen kamer over. We kunnen natuurlijk het eea verschuiven en een 'aparte' hoek creëren. Niet optimaal, maar voor het eerste jaar toch niet onmogelijk? Hoe hebben jullie dit ingericht?</p><p>Liefs</p>
 
Doe wat goed voelt! Kan denk ik prima! heel veel mensen hebben sowieso hun baby enkele maanden naast hun bed.
 
Als wij geen grotere woning hebben gevonden gaat ons kleintje ook voor een tijdje bij ons in de slaapkamer slapen. We maken er gewoon een mooi hoekje voor. Weet niet hoe jullie situatie is, maar voor bijvoorbeeld sociale huurwoningen mag je vanaf 4 maanden de baby meerekenen als medebewoner. 
 
Als wij geen grotere woning hebben gevonden gaat ons kleintje ook voor een tijdje bij ons in de slaapkamer slapen. We maken er gewoon een mooi hoekje voor. Weet niet hoe jullie situatie is, maar voor bijvoorbeeld sociale huurwoningen mag je vanaf 4 maanden de baby meerekenen als medebewoner. 
 
Wij hebben de toekomstige babykamer nog i gebruik (als slaapkamer voor gastouderopvang). Voorlopig laten we dat ook zo, omdat we de baby toch minimaal het eerste half jaar bij ons op de kamer willen laten slapen. Bij de eerste hebben we ook de babykamer de eerste 8 maanden amper gebruikt. Kan best op je kamer erbij, dus!
 
hoi wij hadden geen klein huis en zeker een leuke baby kamer en als nog heeft de baby ruim een half jaar bij ons geslapen en erna ok nog gedeeltelijk. En ik vond dat erg fijn!! En ook erg praktisch als ze wakker werd was ik er direct bij en kon ik zelf ook in slapen zonder veel moeite ?
 
Bij ons slaapt de kleine ook in ons kamer, we hebben maar 2 slaapkamers me grote zoon slaap in de andere slaapkamer. We willen ook verhuizen naar een grotere woning want wil echt nog een slaapkamer voor de kleine. Soms word hij wakker door de wekker van me vriend of andere geluiden.
 
Ik heb een co sleeper gekocht en mijn kamer is de baby kamer eigenlijk.. ik hoop dat ik tegen de tijd dat de baby 1 jaar is een groter huis heb maar tot die tijd is dit prima 
 
Terug
Bovenaan