Babykamer en naam

<p>Goedemiddag iedereen!</p><p>Ik ben momenteel 15+6 dagen zwanger van mijn eerste kindje, uitgerekend op 14 september! En kan niet wachten om te beginnen aan de babykamer! Met hoeveel weken begonnen jullie? Iedereen in mijn omgeving zegt dat ik alles te snel wil, maar ik ben hoogzwanger in de zomer en wil voorkomen dat ik in die snikhete dagen moet gaan klussen! Let me know hoe jullie dit deden!</p><p>Verder zijn we er gister achter gekomen dat we een zoontje krijgen, ik wist al voor ik het geslacht wist dat ik de naam had voor een jongen, mijn vriend was het hier mee eens maar was er heilig van overtuigd dat we een dochter zouden krijgen en nou vind hij die naam niet meer mooi.. Hebben jullie dit wel is mee gemaakt? </p><p>Gr Maria</p>

Ach, lekker beginnen als je daar zin in hebt hoor! Ik houd van klussen en kon vanwege verbouwing pas heel laat aan de babykamer beginnen en moest dus alles door anderen laten doen omdat het toen fysiek niet meer lukte. Heel lief van de helpers, maar had het graag lekker zelf gedaan. En die naam.. tsja daar moet je toch samen met je vriend uit komen ? succes!

Lekker beginnen, why not! Ik was ook vroeg, is toch ook gewoon leuk? En de naam.. maak allebei een lijstje en herhaal regelmatig wat erop staat, soms moet t ook gewoon even inweken.. hier 34 weken bijna en nog geen echte keuze gemaakt. Ik blijf ook de namen die manlief mwah vindt, herhalen. Je weet nooit ;)

Ik ben na de 20 weken echo begonnen en nu (26 weken) is de kamer helemaal klaar. Ik had wel geluk dat de babykamer op voorraad was, bij sommige leveranciers moet je wel rekening houden met 10-12 weken levertijd. Om dezelfde reden als jij (uitgerekend in de zomer) vond ik het ook prettig om alles lekker op tijd te doen. Ook omdat ik nu nog redelijk veel zelf kan doen. Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.

Hey, 
Ja de babykamer is besteld en komt 6 juni binnen! Alleen moet vel gebeuren aan onze extra kamer waar de baby kamer komt.. 
We hebben de zelfde namen staan maar komen er niet uit hahah

Lekker aan beginnen als je daar zin in hebt!
De kamer moest van mij voor de 30wkn af zijn ?...
En de naam.. Daar moet je soms even aan wennen en dan opeens denk je: Ja! Het is de naam!
Bij de eerste moest ik wennen, bij de 2e mijn man 

Terug
Bovenaan