Babykamer gebracht!

Na m'n hooikoortsberichtje van vanmiddag ook nog even wat leuks vertellen: de babykamer is vanmiddag gebracht! Al die dozen, ik moet me echt beheersen om ze niet open te maken... Wil het zo graag! Vandaag is de vloer gelegd, morgen de laatste plintjes erop en over 2 weken (na de 20 weken echo) een behangetje uitzoeken en tegen de muur doen. Dan kan het kamertje in elkaar gezet worden, kan me niet snel genoeg gaan!! Tja, ik ben een beetje ongeduldig...

Hoi hoi!

Ik herken dat ongeduldige gevoel.... ik heb ook over 2 weken de 20 weken echo........ zooooooo spannend toch wel. Ik begin toch wel heel nieuwschierig te worden, of we er een jongen of wie weet en meisje bij krijgen. Wat het ook gaat worden.. als we het weten kunnen we ons ook helemaal gaan richten op een leuke behangetje/thema!!! Wat ik wel zeker weet, is dat ik het kamertje weer heeeeeel anders wil dan bij de jongens. Ik vind dat oud hollandse zo lief en leuk.

Afwachten maaaaaaaar!

Ach van de andere kant.. soms vliegt de tijd!!
Nog even geduld.

Liefs mammma

Dankjewel!
Ja als ik er zo op terug kijk dan vliegen de weken voorbij, maar aan de andere kant kan het ook weer niet snel genoeg gaan. Dat oud-hollandse is wel leuk inderdaad. Wij willen 1 muur blauw doen met behang, de rest van de muren is wit. Kamertje is tussen de 6 en 7 m2 dus vandaar veel wit anders oogt het zo klein straks. Gewoon lekker tegen het einde bezig gaan met decoratie, dat fleurt vast de boel wel op. Of we een thema doen en welke dat dan wordt, geen idee! Bij oud-hollands denk ik wel aan allemaal blauw dus dat zou wel leuk zijn voor als jullie een jongen krijgen. Hoewel daar met een meid ook vast wel een mauw aan te passen valt! Ben zo benieuwd wat iedereen straks krijgt etc.

Haha spannend he! Wij hebben nog helemaal niets gekocht -schaam- maar dat komt na de 20-weken echo wel, dan gaan we eens flink winkelen! Dan weten we ook wat het wordt, dus dat is iets makkelijker. Succes met klussen!

Terug
Bovenaan