Babykamer gekocht

Hoera, we hebben gisteren een babykamer besteld en een box! Echt helemaal leuk. Het wordt in de eerste week van december bezorgd! Ben helemaal blij!
Hebben jullie ook al meubeltjes?

ik heb ze wel uitgezocht maar nog niet besteld.

wat voor kamer heb je? (misschien heb je een link naar de afbeelding)

we gaan dit weekend wel naar de prena toe om de autostoeltjes te halen. met die 20 procent korting scheelt dat best veel.

ik weet ook al welke kinderwagen ik wil. maar wil wel zeker weten dat die door ruw terein heen kan anders sta ik straks ineens ergens vast als ik met mn hond ga wandelen.

leuk kamertje...

Voor ons is het de 2e, dus we hebben alles al. Toen op de kop getikt via marktplaats. Onze zoon heeft het bedje al aardig toegetakeld met zijn speen.
Zit er over te denken om alles wel van een nieuw verfje te gaan voorzien. Het is nu wit met een grenen bovenblad (commode) en de bovenste rand van het bedje is ook grenen.
Zag laatst bij iemand die had ook alles geschilderd, wit met een oudblauwe bovenblad. Dat zou prima in het bestaande kamertje passen!

wij waren klaar voor 150,- toen ook nog onbeschadidg, helaas heeft zoonlief een voorliefde om met het schilt van de speen langs het hoofd/voeteinde te schrapen..En het bovenblad van de commode laat nu echt wel gebruikerssporen zien. Maar lekker de tijd om alles op te knappen, want aan het kamertje hoeft niets gedaan te worden!

voor mijn zoontje had ik een kamertje via marktplaats gehaald en nu voor deze weer via marktplaats totaal anders dan voor mijn zoontje, maar dat is zo mooi aan marktplaats, kost geen drol dus kan zo wat anders uitzoeken.

Terug
Bovenaan