Babykamer idee'tjes gezocht! Evt met foto's

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

Voor onze tweede willen we een nieuwe inrichting, wat aankleding etc betreft.
De meubeltjes blijven natuurlijk  wel.
Ik twijfel alleen enorm. Heb geen idee wat leuk is..
Bij onze oudste hadden we een appeltjes groene muur.
Nu wil ik liefst iets met pastel kleurtjes.
Maar wat is leuk bij elkaar? En neutraal...
Ik vind paars en groen pastel erg leuk  samen,
maar neigt toch weer meer naar jongens.. HELP
Welke kleuren hebben jullie je  (neutrale) babykamer gegeven??
Heb je daar evt een foto'tje  van?? Ideetjes opdoen... moeilijk!

Hoi,

Met pastel kun je alle kanten uit...

Misschien heb je iets aan de volgende tips:
- Basis (gebroken) wit. In de kamer rondom van vloer tot meter hoogte een behangetje met verticale strepen (in pastel blauw, groen, geel, paars.... ) En afwerken met pastelkleurige schilderijlijstjes.

- 1 wand verdelen in vier vlakken, ieder vlak een eigen (pastel) kleur. Overige wanden (gebroken) wit. (misschien wel leuk te combineren met krijtbordverf of magneetverf)

Ik heb verder geen foto's voor je, ben zelf niet zo van de pastelkleuren.
Veel succes!!

Liefs Rixt

Niet pastel, maar wel een foto.
Joris heeft een rood met oranje kamertje. Erg leuk. Heel veel spullen (schilderijtjes ed) bij de ikea gehaald!

Hai, hai,

Kijk eens op de volgende site:
www.babybytes.nl/babykamers/

Daar vind je heel veel foto's e dus ook leuke ideetjes!

xES

Hier de kamer van onze dochter (wel meisjes dus...). Tip; er is superleuk behang (bv. bij praxis, gamma), eens wat anders dan verf! Nog een tip; meubel-, muurstickers (praxis, ikea) ook superleuk!

Wij hebben lichtgroene muren, dus een hele neutrale ondergrond waar je alle kanten mee op kunt.  De aankleding doen we gewoon met gekleurde dieren-schilderijtjes. De gordijnen en lamp moeten we nog uitzoeken. Boven het ledikantje komt een vrolijke mobiel te hangen. En op de kast komen enkele felgekleurde knuffels.

Ik heb nog geen foto's want op dit moment staat de babykamer nog helemaal vol met spullen die naar de zolder moeten verhuizen (die nog niet af is).

Succes.

Terug
Bovenaan