babykamer ideeen

Hallo meiden,

Wie van jullie kan mij helpen aan leuke babykamer ideeen. Wij hebben een grenen houten kinderkamer en de muren zijn allemaal roomwit.
Behangen kunnen we helaas niet op onze muren en ik heb bewust gekozen om alle muren in 1 kleur te doen, omdat onze babykamer lang en smal is en de kamer anders nog kleiner lijkt. Ik hou er zelf niet zo van om de kamer in te richten met nijntje of winnie the pooh, omdat ik dat zo standaard vindt. Bij onze 1e hadden we een dierenkamer gemaakt, maar dat werd al gauw een drukke kamer. Ik wil de kamer wel wat rustig houden.
Ideeen voor zowel een jongen als een meisje zijn welkom, omdat ik 3 nov pas weet wat het geslacht van ons kleintje is( als ons kleintje mee wil werken hahaha)
Met 13 weken was wel een jonegtje voorspeld, dus daar hou ik wel de meeste rekening mee.

Kom maar op met de ideeen.

Liefs marielle

wij doen een beetje woezel en pip stijl in de vorm van knuffeltjes en dingetjes....

wij hebben licht gele muren en lichte kleur meubels... bij xander had we nijntje maar ook in de vorm van knuffels en die muur plakkers...

kijk eens op www.anjaharkes.nl
Zij maakt prachtige muurschilderingen. Voor onze dochter heeft ze een tinkerbel kamer gemaakt en voor onze a.s zoon gaat ze een Lion King kamer maken. Als je verteld dat je zwanger bent maakt ze vaak eerder tijd voor je vrij. Als je een foto wilt van mijn dochter´s kamer kan ik je deze wel via hyves of email sturen.

Liefs en succes!

Nicole, gaaf die schilderingen! Vast ook heel prijzig..

Mariëlle, je kan panelen behangen en ophangen. Je hebt onwijs veel gave prints, van superdruk tot heel subtiel. Ook heb je er soms bijpassende stoffen bij, leuk voor dekbedhoesjes en gordijnen of zo.
Wij gaan binnenkort ook aan de slag met de babykamer. Ik wil 3 wanden licht houden en één muur behangen. Het behang bepaalt de sfeer en daar pas ik dan de andere dingen op aan.
Ik ben benieuwd naar andere ideeën!

x Taraneh

Er zijn een heleboel leuke muurstickers te koop. Ik heb zelf ook een hekel aan Winnie, Nijn en Disney als decoratie :) Muurstickers kan je plakken en verwijderen dus heel flexibel.

Wij hebben ook 2 kleine kamertjes, maar toch gekozen voor donker laminaat en 2 oranje muren en het is helemaal leuk. Om ze wat te breken witte meubeltjes er tegenaan. Wees dus niet bang voor kleur hoor!

Veel plezier met inrichten.

grt, Marijne

Wij hebben spachtelputz op de muren, een soort van roomwit (hebben we in het hele huis), dus ook dat blijft gewoon.
Verder beuken laminaat en idem bedje. Kast zijn we nog aan het zoeken.
Omdat ik toch wat op de muren wil heb ik aan een vriendin gevraagd of zij wat schilderijtjes kan maken. Ze heeft ooit als verrassing een schilderij gemaakt van mij en mijn paard samen en die is zo sprekend. Het worden er 4 van 30x30cm en dan met verschillende disney afbeeldingen, Ook willen we ons geboortekaartje door haar laten ontwerpen.
Hier haar website: www.flippo-art.nl

groetjes Pauline

wy doen witte laminaat, en 1 muur lila paars met hele lichte glitters erop met tinkerbell muurstikkers en de andere muur banen van wit behang met hele lichte tinkerbell erop en de andere baan weer lila en witte meubeltjes met glazen raampjes erin en verder nog leuk aankleden

heb er echt zin in maar we zyn nu nog bezig met alle muren glad te maken whuhahahaahhah

groetjes....

Terug
Bovenaan