babykamer in aantocht!

Hallo allemaal,
Deze maand komt de babykamer!
Wij zijn helemaal blij.
Het kamertje is helemaal klusklaar!
Het staat nu te wachten op de meubeltjes.
Donderdag 27 Januari is het dan zover, dan komen ze het bezorgen en in elkaar zetten!
Wie van jullie krijgt binnenkort ook de babykamer?
Of ben ik heel erg vroeg? Nee toch???

Ook hebben we vorige week de pret echo gehad.
Wat een geweldige ervaring.
En ook nu blijft het geslacht voor ons nog steeds een verrassing! Maar we worden nu toch wel nieuwschierig hoor!
Ook hebben we nog een mazzeltje!
Onze zorgverzekeraar FBTO vergoed de pretecho!
Dat wist ik helemaal niet, omdat je die op eigen verzoek laat doen. Maar dus weer een meevallertje!

Nou dat was weer een heel verhaal, maar dacht: 'wordt wel weer eens tijd dat er iemand weer een onderwerp plaatst'.
Groetjes MMdJ

hoi MMdj,

leuk he zo'n pretecho? wij hebben hem as zaterdag.
ons babykamertje is al klaar, maar dat komt omdat onze oudste een ander kamertje krijgt. die gaan we 16 januari ophalen.
dan alle spullen van esmee oververhuizen naar haar nieuwe kamertje en dan kijken wat we nog hebben aan kleertjes voor de 2e.
heb nu al zin om het te gaan inrichten.

Ik heb de babykamer al helemaal klaar... Alles is ook al binnen... :D moet alleen nog pampers en verzorgingsproducten hebben....
Had alles met 16 week al binnen (kamertje dan) en is pas net helemaal klaar.... :D:D

Groetjes Ann (maart-mamma 26 maart u)

Hoi hoi!

Leuk he van het vooruitzicht kan ik ook zo genieten! Wij hebben het kamertje al zo lang in huis! We moeten alleen nog even sauzen in de babykamer. Helaas zijn we nog steeds met de badkamer bezig, die ging even voor want we hadden lekkage. De pretecho hebben wij 22-12 gehad en het is echt zooooo mooi! Bij ons wordt ie niet vergoed, maar dat maakt niet uit, we wilden dit zo graag!
Ik ben nu verschrikkelijk aan het aftellen tot mijn verlof, nog 20 halve dagen werken in 6,5 week. Ik moet de 13e weer bij de bedrijfsarts komen, ik hoop dat ie niet van plan is om me weer hele dagen aan de slag te krijgen, dat trek ik echt niet! Die halve dagen zijn al een opgave!
Zit vandaag weer thuis met een zieke dochter en voel mezelf (alweer) ook niet oke, ik blaf als een zeehond. Ik moet morgen weer werken maar overweeg toch weer om me ziek te melden, mijn dochter kan ook nog niet naar school morgen en ik zou niet weten wie haar moet gaan opvangen dan. Ik ben waarschijnlijk toch mijn baan al kwijt :-(

Greetz Esz

Hoi hoi!

Leuk he van het vooruitzicht kan ik ook zo genieten! Wij hebben het kamertje al zo lang in huis! We moeten alleen nog even sauzen in de babykamer. Helaas zijn we nog steeds met de badkamer bezig, die ging even voor want we hadden lekkage. De pretecho hebben wij 22-12 gehad en het is echt zooooo mooi! Bij ons wordt ie niet vergoed, maar dat maakt niet uit, we wilden dit zo graag!
Ik ben nu verschrikkelijk aan het aftellen tot mijn verlof, nog 20 halve dagen werken in 6,5 week. Ik moet de 13e weer bij de bedrijfsarts komen, ik hoop dat ie niet van plan is om me weer hele dagen aan de slag te krijgen, dat trek ik echt niet! Die halve dagen zijn al een opgave!
Zit vandaag weer thuis met een zieke dochter en voel mezelf (alweer) ook niet oke, ik blaf als een zeehond. Ik moet morgen weer werken maar overweeg toch weer om me ziek te melden, mijn dochter kan ook nog niet naar school morgen en ik zou niet weten wie haar moet gaan opvangen dan. Ik ben waarschijnlijk toch mijn baan al kwijt :-(

Greetz Esz

Nou, bij ons staat het muurtje die de babykamer splitst van onze slaapkamer. En hij is gestuct en er zit een deur in. Nu nog een bovenruitje en dan kunnen we de meubeltjes gaan schuren en daarna alles inrichten en verven... Naar mijn idee zijn we erg laat, maar ja, normaal ben ik dan ook goed voorbereid en nu moesten we even wachten op de eindejaarsuitkeringen...

Terug
Bovenaan