babykamer inrichten

ja ja he he EINDELIJK MAG IK DAN OOK de babykamer inrichten....

we hadden eerst een flinke verbouwing die we moesten doen.
onze 2 andere kids zijn namelijk op zolder gaan slapen, van een spinnenhok naar 2 kei mooie kamers, vaste trap naar boven en mooie kleurtjes tegen de muren.

zondag konden we dan eindelijk de babykamer gaan verven..... EINDELIJK....
ik ben zo happy! gisteren alles in elkaar gezet en ik vandaag aan het poetsen en inruimen.
ik loop echt de hele dag al te glunderen van oor tot oor al weet ik dat ik nu veel te veel doe en zeker tot aan het weekend mega pijn ga hebben ben ik zoooooo blij!!!! (heb nu ook veel last maar ik MOET door van mezelf)

de kinderwagen en maxi-cosi zijn ook weer schoon en klaar om gebruikt te worden.

stiekem komt het nu allemaal wel heel dichtbij en ga ik me beseffen wat we dadelijk weer mee gaan maken. ... zucht.... ik kan niet meer wachten!
afgelopen maandag was ik 32 weken dus nog 8 te gaan!!!!!!!!

Leuk hoor Marijke,

wat fijn dat nu alles klaar staat.

Ik was gister precies 32 weken en de meubels staan nu ook inelkaar.Ik moet alleen nog alles wassen en inruimen maar wij zijn nog bezig met de keuken, vrijdag is ie neergezet en er moeten nog wel wat dingen gedaan worden en heel het huis is nog een zooitje, ik hoop dat het snel klaar is allemaal.

Blijf in zo'n goede bui, he

veel liefs
Marloes

Hoi,

Hier ook leuk babykamer nieuws, wij hebben vandaag al onze spulletjes opgehaald. Althans, de grote dingen (ledikant, commode, box, wandelwagen, maxi-cosi). Volgende week alles in elkaar zetten en dan langzamerhand kleertjes wassen, inruimen, de laatste dingen kopen en ook alvast aan de voorpret beginnen.

Ik geniet er ook enorm van, dat al die spulletjes nu van ons zijn omdat er over 10 weken een kleintje komt... iehhh... spannnend!

Leeeeeeuk!!!!

Lekker genieten van alles (weer :D)

en zometeen van die laatste paar weken..

Onze baby-kamer was zo goed als klaar, hoeven alleen wat dingetjes op te hangen en kleertjes te wassen :D

Doe ik in mijn verlof, wat morgen om 15.00 begint YESSSSSSSSSSS

Terug
Bovenaan