Babykamer is helemaal klaar

Hahaha, ik zit hier met een big smile op de bank. Mijn vriendlief kwam uit zijn werk en ging meteen naar boven om de babykamer af te maken!! :D De kamer was zo goed als klaar, maar er moest nog het 1 en ander opgehangen worden... Zo nu hangen dus eindelijk de rails voor de gordijnen, de lamp en de plank boven de comode.. :D
Nu kan ik eindelijk beginnen met het mooi maken, schoonmaken en aankleden van mijn babykamer... dat had ik al zover klaar.... maar nu kan ik alles een officieële plaats gaan geven...

ik ben in de wolken :D

Goed zeg!

Bij ons hoeft niet veel te gebeuren...! Elias moet alleen nog even verhuizen van kamertje.... En dan een klein beetje opruimen en inrichten en klaar is kees!!

Hier hoefde ook niet veel meer te gebeuren, maar ik heb alleen 10 weken moeten wachten voor hij het eindelijk ging ophangen... :D

nu het leuke werk... is idd mooi om te doen

Hey,
Wat een fijn gevoel he, zeker bij de eerste had ik dat ook heel erg, al begin ik nu ook wel weer de kriebels te krijgen, wil echt snel die ene muur schilderen en met de aankleding beginnen,,haha
Zo'n lekker gevoel om het kamertje op te kunnen lopen en alles klaar te zien staan, vaak ging ik sávonds ff daar zitten in de laatste weken,,haha
Nou meid geniet ervan!
Liefs MJ

@ mj

Ik geniet er al van... net alles even lekker met sopje afgenomen... en echt vol bewondering staan kijken naar mijn mooie meubeltjes.. :D
Wanneer ga jij beginnen??? heb je straks ook vakantie tussen kerst en oud en nieuw??
Mooiste vind ik nog dat ik me de komende 13,5 week niet druk hoef te maken dat er nog iets opgehangen moet worden.

Heerlijk he! Dat alles klaar is!!!
Elias is inmiddels ook verhuisd van kamertje...wat een rommel geeft dat zeg!!!
Nu de babykamer uitruimen, soppen en weer inruimen, Denk einde van de week wel klaar te zijn.
Heb ook een heel leuk lichtsnoer gekocht..een soort kerstverlichting met balletjes van touw, staat heel lief. Babykleren heb ik helaas genoeg..!

Terug
Bovenaan