Babykamer net gebracht......LEUK!

Hallo meiden,

Tot zover geen vreemde duizeligheid meer gehad. Ik kijk het aan en zal het melden aan de vk de eerstvolgende keer...

Het is babykamer Tanja (google als je nieuwsgierig bent!) en staat nu in de gang te wachten.

Als de badkamer klaar is en het is boven netjes en we hebben de 20 wekenecho gehad, dan pas ga ik ermee bezig....eerder durf ik het nog niet in elkaar te zetten want ik wil eerst weten of het kindje ok is......en wat het is, een jongen of een meisje.......

spannend!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Wat leuk! Biij ons wordt de babykamer eind november afgeleverd, kan nu al niet wachten!!

Nog een paar weekjes, mag je de babykamer uitpakken :) spannend!!

 
wij hebben de baby kamer ook in delen boven staan, we hebben een tweede handsje van marktplaats, nu hier een daar wat schilderen. helemaal los gaan we na de 20weken echo, dan wordt de rest van de kamer en kleuren bepaald!
 
Oh, die fase heb ik al gehad. Aangezien het bij ons de derde is, hebben we natuurlijk allang een kamertje. Ik ga me dadelijk helemaal uitleven op de aankleding van het kamertje. Ik wil iets heel anders dan de vorige keer, dus ik ben druk aan het rondkijken voor leuke ideetjes.
 
Wat super leuk zeg:D vanaf dat moment kun je gewoon iedere keer naar het kamertje:D!

ik kreeg net ook een telefoontje dat ze het kamertje volgende week komen brengen:D helemaal blij mee:D:D
 
Terug
Bovenaan