babykamer & pretecho

Goedemorgen iedereen :)

Wij hebben gister ons babykamertje besteld en de kinderwagen bij babydump en wij laten het eind augustus leveren. Kan niet wachten ihihih heb al gelijk gedroomd dat me kleine ukkie in zijn nieuwe kamertje lag!

Eind juni hebben wij de 20 weken echo , aangezien ik niet kan wachten hebben we over 2 weken de geslachtsbepaling ben zo benieuwd :)

iedereen een fijne dag

xx ziana
 
Oo spannend ik heb ook eind juni de 20 weken echo . En zou ook eerder het geslacht willen weten .
Hoever ben jij dan over 2 wkn ? En wie geeft het geslacht door de gyn ?

Gr
 
Ik ben over 2 weken 18+4 en vanaf 18 weken kan je goed het geslacht zien dus ik ben benieuwd hopenlijk ligt me ukkie er goed voor!
Ik laat de echo maken in een echocentrum dus wordt niet door de gyn gemaakt , het kost wel geld 25,- je krijgt dan ook 2 foto's weer mee. Maar ik kan echt niet wachten tot eind juni wil zo graag me kleintje weer zien :)
 
hihhih leuk . Ik ga het ook proberen via me gyn ik ben nu 15 wkn 4 dgn. Jij loopt 1 week voor .

Suc6
 
zo leuk he...shoppen voor je kleine ukkie. Ik heb mijn kinderwagen en babykamer ook van babydump...ze worden 7juni al geleverd. Ben er vroeg bij haha:)
Ben ook super benieuwd naar het geslacht...heb eind juni mn 20 weken echo. Hoop dat ze het goed kunnen zien want tot nu toe was hij/zij op alle echo's eigenwijs en lag het elke keer achterstevoren. Kan niet wachten om mn ukkie weer te zien!
 
Terug
Bovenaan