Babykamer/ spulletjes

Iemand al bezig met de babykamer? Wij dit keer wel maar dat id meer omdat de jongste nu een grote kamer heeft gekregen... Vind het ook wel leuk om er nu mee bezig te zijn....

Wij zijn nog niet begonnen met de babykamer. We moeten eerst onze slaapkamer doen (komt een nieuw bed en een nieuwe kast) Dan de slaapkamer van mijn dochter, die moet helemaal leeg, nieuwe vloer enz. En dan kan de huidige slaapkamer van mijn dochter klaargemaakt worden voor de baby. Nog een hele waslijst aan dingen die we willen doen dus!! We beginnen dit weekend aan onze slaapkamer.

Ja de plannen zijn er al en aanstaande donderdag komt er iemand kijken of de verbouwing die wij in gedachte hebben kan en mag..dus dat is even afwachten zodra dat er eenmaal door is gaan we aan de gang met het maken van een babykamer want op dit moment hebben we alleen een klein kamertje dus met die verbouwing word een mooie grote kinderkamer waat de kleine smurf jaren mee doorkan.

Liefs

Onze babykamer is ook nog lang niet klaar maar het was een logeerkamer en is nu bijna,leeg gehaald zodat de babymeubels uit de jongste haar kamer kunnen. Daarna,kijken we wel verder....

ik ben nog niet bezig met de babykamer. Mijn dochter is nu 3 en slaapt al op een andere kamer. De babykamer is nu in gebruik als logeerkamer als er vrienden komen met kinderen. Het enige dat ik moet doen is een wandmeubel eruit halen en alles goed soppen dan is de kamer alweer klaar voor de baby. Heb gelukkig nog even de tijd.

Hier ook nog niet met de babykamer bezig. Vandaag begonnen met behangen van onze eigen slaapkamer. De babykamer is nu opslagplek van alle jongenskleren van oudste kinderen en alle babyspullen die we nog hadden.

We gaan eerst de 20 weken echo afwachten en als we dan het geslacht weten gaan we met de kamer aan de slag.... Leuk vooruitzicht!

Terug
Bovenaan