Babykamer

Heey ik heb even een vraagje vanaf wanneer hadden of hebben jullie het kamertje klaar voor jullie klein wondertje. Ik ben zelf op dit moment 22 weken en door verbouwing hier nog niks klaar. En soms denk ik we zijn echt heel sloom volgend weekend gaan we beginnen met het stucken hopelijk zijn.dan de muren klaar alleen dan moeten ze nog drogen.
En dan kan ik beginnen met zowel onze slaapkamer als die van onze kleine meid we slapen nu zelf beneden

Je hebt nog alle tijd!! Wij zijn begonnen rond de 21e week.. rustig aan schilderen en de meubeltjes moesten we toen nog uitzoeken.. wij waren klaar rond de 30 weken ofzo.. maar in de tussen tijd heb ik al zo vaak weer wat veranderd ? nog een haakje hier een lijstje daar en de commode al 3 keer opnieuw ingericht.

Owh gelukkig haha mijn moeder.kan me dan zo op jutte ja shel hoe moet hier een baby komen alles is nog zn zooi oh dit komt.nooit.gehad.en dan raak ik ook gestrest hahah

Hoi idd tijd zat. Ik ben nu 37 weken en gisteren pas echt klaar? 
laatste lijstjes en deco dingen. Het grote werk schilderen en meubels in elkaar hadden we rond de 32 weken af. Daarna goed laten luchten en inrichten. En steeds wat kleine aanpassingen gedaan nog. Nu echt  klaar klaar. Wij zaten ook met andere dingen verbouwen nog maar wel eerst de baby kamer gemaakt en daarna de rest nog. 
Succes!

Meid geen haast! Je hebt nog alle tijd. 
Ik ben nu 32 weken en het kamertje is op wat kleine dingetjes na pas net af. Moet alleen nog een ledikantje gaan kopen.

Hoi,
Inderdaad geen haast. Maar ik heb er zelf wel rekening mee gehouden dat ik de verflucht, en luchtjes van nieuw matras en kast uit de lucht wil hebben. En dat duurt best wel even!
Veel plezier met het kamertje!

Terug
Bovenaan