<p>Hallo dames, </p><p>Even op zoek naar wat herkenning... </p><p>Waar ik normaal zonder moeite interieur beslissingen neem en op voorhand al weet hoe ik wil dat het eruit komt te zien, ben ik nu 1 grote twijfelkont. </p><p>Ons huis had ik in mijn hoofd voordat we de sleutel kregen al ingericht. Onze woonkamer en slaapkamer is precies zo geworden als ik in mijn gedachte had. </p><p>De babykamer is een heel andere verhaal. Ik twijfel over alles. We verwachtten een meisje en ik ben opzich geen fan van roze. Maar voordat ik zwanger was zei ik altijd als het een meisje of jongen word, word het roze of een gave blauw. Ons huis beneden is complet zwart-wit en onze slaapkamer is juist weer helemaal in kleur( wel rustig). </p><p>Nu durf ik geen knoop door te hakken en weet ik het gewoon niet. Wil ik roze op de muren? Wil ik het juist in de spulletjes? Wil ik wel zoveel geld aan de meubels uitgeven die ik heel gaaf vind of kies ik toch voor goedkopere opties (de meubels die ik wil, zijn er niet tweedehands en als ik dus goedkoper kies, word het ook heel anders) </p><p>Ik weet het gewoon niet!! Heel irritant. </p><p>Is dit herkenbaar? Of ben ik gewoon idioot bezig? </p><p>Veel liefs</p>