Babykamer

<p>Hallo dames, </p><p>Even op zoek naar wat herkenning... </p><p>Waar ik normaal zonder moeite interieur beslissingen neem en op voorhand al weet hoe ik wil dat het eruit komt te zien, ben ik nu 1 grote twijfelkont. </p><p>Ons huis had ik in mijn hoofd voordat we de sleutel kregen al ingericht. Onze woonkamer en slaapkamer is precies zo geworden als ik in mijn gedachte had. </p><p>De babykamer is een heel andere verhaal. Ik twijfel over alles. We verwachtten een meisje en ik ben opzich geen fan van roze. Maar voordat ik zwanger was zei ik altijd als het een meisje of jongen word, word het roze of een gave blauw. Ons huis beneden is complet zwart-wit en onze slaapkamer is juist weer helemaal in kleur( wel rustig). </p><p>Nu durf ik geen knoop door te hakken en weet ik het gewoon niet. Wil ik roze op de muren? Wil ik het juist in de spulletjes? Wil ik wel zoveel geld aan de meubels uitgeven die ik heel gaaf vind of kies ik toch voor goedkopere opties (de meubels die ik wil, zijn er niet tweedehands en als ik dus goedkoper kies, word het ook heel anders) </p><p>Ik weet het gewoon niet!! Heel irritant. </p><p>Is dit herkenbaar? Of ben ik gewoon idioot bezig? </p><p>Veel liefs</p>

Ik ging op pinterest kijken! Hielp erg. Muur is nu groen (meisje). Meubels wilde ik graag goede kwaliteit maar kan ook jaloers zijn op mensen die zon gave oude kast hebben geschilderd en als commode gebruiken. Maar opnieuw: maak n moodbord op pinterest, dan kan je wat je mooi vindt bij elkaar zien.

Haha herkenbaar die besluiteloosheid... wij verwachten ook een meisje en de babykamer is wel een beetje roze (1 muur) maar heel rustig, beetje oudroze/beige. Het is de kleur Cotton van de VT wonen collectie. Verder hebben wij een mix gemaakt van een bedje van babypark, ladekast van de Ikea (hemnes grote) en een oude eendeurskast van marktplaats, zelf geschilderd. Ik heb wel veel geld uitgegeven aan accesoires, gave knuffels van Meri Meri, kleed kidsdepot, dekentjes van Numero74, verschoningmandje van Olli Ella, gave manden voor speelgoed en de was. Sostrene Grene heeft ook leuke dingen vond ik en ook nog wel betaalbaar. Wij hebben ook pinterest als inspiratie gebruikt. 

Jaa ik heb mijn bord op pinterest ook aardig groot gemaakt inmiddels.. maar ja de knopen doorhakken lukt op een 1 of andere manier niet zo goed.. Jullie kamers klinken echt super leuk! Ga misschien toch maar gewoon met mijn eerste idee en dat is een rondom verf lambrisering in het roze en dan spulletjes wat neutraler.. maar dit kan ik morgen alweer uit mn kop gehaald hebbem... Eerste gevoel maar aanhouden denk ik haha Dank jullie wel voor de ideeën en tips! 

Wij verwachten ook een meisje. Hebben gekozen voor roze lambrisering. Meubeltjes zijn van de hemnes collectie van ikea. Wij hebben de originele handgreepjes erop gelaten maar deze kun je makkelijk veranderen natuurlijk. Verder hebben we  hout tinten erbij gekozen. Houten ladder, houten lampen en stoel. Zo blijft het toch rustig ondanks dat het roze is.
Je hebt een Facebook pagina waar mensen hun kamertje delen en waar je tips kan  vrgaen. Ik heb er wel veel aan gehad. Kinderkamer diy styling tips heet hij ?

Geen idee of dat een wens is van jullie en jullie mogen nog meer kinderen krijgen, ga je dan evt opnieuw schilderen? Wij hebben op een lange muur 3 vlakken gemaakt in groen, wit en donkergrijs. Het groen loopt nog door een hoekje om. Het is stoer, maar kan ook prima voor een meisje. De meubels hebben een visgraat structuur. Succes!

De harper collectie van Coming Kids? Die vind ik zo ontzettend gaaf. 
Ideeën heb ik genoeg.. helaas is de knopen doorhakken met wat het echt gaat worden het probleem haha.
Bij een volgende zou ik juist de hele kamer veranderen. Ook al zou dat weer een meisje zijn. Ander kind, andere kamer haha 

Wij hebben een jongentje en ik heb bewust gekozen voor alles wit en een lichtgrijze muur. De kamer hebben we bij van asten gekocht in Tilburg. De accesoires zijn afwisselend blauw en mintkleur (om en om voor beetje variatie?) ik heb lichte muren gekozen mocht ie later zelf iets anders willen dan is het makkelijk over te schilderen. 

Terug
Bovenaan