Babykamer????????

Hallo allemaal,

Ik ben nu ruim 20 weken zwanger en heb door alle drukte nog geen babykamer kunnen bestellen. Ik wil dit aankomend weekend gaan doen.
Dit is toch niet te laat of wel?
Hoe lang van te voren moest het ook alweer klaar zijn?
Bedankt voor de reacties,
groetjes Iris
 
Met 37 weken mag je thuis bevallen en mocht je te vroeg bevallen (in het ziekenhuis) dan krijg je het kind ook niet mee voor die tijd, dus je hebt in principe nog 17 weken. Maar laat je niet gek maken door al die mensen die zeggen dat je dit moet kopen, en dat moet kopen, surf rustig eens rond op marktplaats.nl daar staan legio babykamers te koop voor een fractie van de prijs en zonder wachttijd. Ik heb nooit een babykamer gekocht maar een oude commode een nieuw kleurtje gegeven en zelf een wiegje gemaakt. Het ledikantje kostte 10 Euro via Marktplaats. Ook dit kreeg een nieuw kleurtje en zilveren sterren en nu heb ik een unieke babykamer. Ook bij de Ikea heb je heel aardige meubeltjes zonder wachttijd. Als je die een eigen kleurtje geeft zijn ze een stuk persoonlijker als die belachelijk dure babykamers in de babyzaken. Kijk eens in "het Baby- en kinderkamerboek" van Kinderen voor inspiratie. De sfeer van een babykamer zit meer in de kleuren en de details als in de dure meubels.
succes ermee
 
Ik heb gewoon zelf een babykamer gemaakt door ongelakte meubelen te kopen en die zelf te schilderen in mijn eigen kleuren. Was in een week af, gezellig samen met mijn man gedaan. Niks levertijd, niks afgezet worden in een babyparadijs als Kesteren of zo'n andere veel te dure, zwaar christelijke baby maffia shop, gewoon handjes uit de mouwen en binnen de korste keren heb je een babykamer voor weinig.
 
Hoi,
Wij hebben de babykamer ook besteld met ongeveer 20 weken. Ik ben nu 32 weken en vorige week zijn de meubeltjes gebracht. Nu lekker gaan tutten en friemelen in de kamer. Je bent nu nog ruim op tijd, hoor. Maar het verschilt inderdaad per kamertje en per winkel.

Veel succes
Esther
 
Bij mijn vorige zwangerschap was ik laat met bestellen 25 weken maar nog ruim op tijd week 33 omdat we goed hebben gevraagd wanneer het kwam. Bij deze zwangerschap ben ik heel erg laat want nu pas 36 weken ben ik net klaar met het kamertje. Ik moet wel zeggen dat dat ook geen succes is omdat ik wel heel erg veel last kreeg van mijn hormonen en dat voelt ook niet goed.
succes
 
Ik zou er wel snel achteraan gaan. Natuurlijk is het zo dat als je kind te vroeg komt, je je kind in het ziekenhuis moet achterlaten, maar dacht je dan dat je hoofd naar allerlei zaken als een babykamer staat?
Dat is dus de reden dat het op tijd af moet zijn.
 
Terug
Bovenaan