babykamer

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
En ja hoor het is weer midden in de nacht....
Maar goed daar wilde ik het niet over hebben.
A.s. maandag komt onze babykamer en ik heb er zin in!
Ik zit al enkele weken met smart te wchten op die kamer, want ik wil natuurlijk alle spulletjes opbergen en leuk neerzetten.
Wij hebben gekozen voor een hele neutrale kamer. Hout dus.
We hebben ook een kamer uitgezocht die lang mee kan gaan, dus niet alleen als babykamer, maar ook als kinderkamer en eventueel tienerkamer (alhoewel ik mezelf kennende tegen die tijd wel weer wat anders wil)
Wat hebben jullie voor kamers?
Oja in ons nieuwe huis straks (in augustus) laten we een muurschildering van scooby-doo aanbrengen, omdat we Duitse doggenfans zijn.
Groetjes RB

wat gaaf RB!zo'n muurschildering.en inderdaad heerlijk om naar uit te kijken,die babykamer.ik ben pas 8 weken zwanger,maar ik kon van iemand uit 1 dorp verder heel goedkoop een nog hele nette babykamer overnemen.ik heb het meteen gedaan,want als je er straks naar gaat zoeken zal je zien dat je er geen vind.verdere spullen voor de kamer en kleertjes koop ik pas als ik weet wat het is.ik wil graag weten of we een jongetje of een meisje krijgen,op de eerste plaats omdat ik zo nieuwschierig ben en in de 2e plaats omdat het gewoon praktisch is met de aanschaf van spullen.
geniet van je kamer!
groetjes kari

Hallo,

Ik ben nu 21 weken zwanger van de derde en wij zijn sinds een dag of 3 begonnen aan de babykamer. Wij hebben al 2 dochters die een hele mooie slaapkamer hebben gekregen. Het bed is een soort van bank en hij is uit te schuiven tot een twee persoonsbed. (ideaal voor logees) Er zitten ook nog eens 3 grote laden onder. We hebben voor de derde dezelfde slaapkamer gekocht omdat deze zo ontzettend praktisch was. We hebben een soort van commode een garderobe kast en dan nog  gewoon een babyledikantje gekocht. Het bed blijft nog in het assortiment dus we nemen tegen die tijd contact op zodra onze derde toe is aan een groot bed. Ik moet zeggen dat onze oudste nog maar 1 ½ was toen ze al in een groot bed sliep dus zolang hoef ik nou ook weer niet te wachten met de aanschaf van het bed.

Het voordeel van deze kamer is dat alles al leuk bij elkaar past want het babyledikantje schilder ik in dezelfde kleur. En als ze tieners zijn dan kan deze kamer ook nog heel goed.

Ze hebben wel alledrie verschillende kleuren assesoires.

Groeten Nova

hoi RB,

O, super ik lees iets waar ik helemaal blij van word..
sorry dames dat het niet over baby's gaat.. haha
Ik ben ook helemaal gek van duitse doggen!!
mijn vriendje is vorig jaar 2paasdag overleden snik snik.. ik heb het er nog steeds heel erg moeilijk mee.. ik mis hem zo!
Onder tussen heb ik mijn vriend leren kennen en die heeft hem nooit leren kennen.. snik snik..  
hebben jullie doggen? wat voor een? ik had een blauwe en daarvoor een mantel..
ik weet heel heel zeker dat ik er over een tijdje weer een krijg! als de baby er is en misschien voordat de 2de er is.. dan wil ik graag een gele... (denk ik..)
ik kan er uren over praten!
gelukkig begint stefan (mijn vriend) te begrijpen dat een dog voor mij heel bezonder is! en hij is al zover dat ie als er een hond komt een grote wil.. haha dus.............

baby kamer; ik lig al 5weken met super veel spugen op bed.. kan niets.. dus leuk samen gaan kijken naar een kamertje is er niet bij.. als ik overeind kom gaat het mis..
denk dat ik een witte wil.. heel simpel.. wil dan met kleurtjes de boel opleuken..
maar ja.. misschien als ik eindelijk keer in zo'n winkel loop?????
succes met de muur schildering! laat eens weten hoe die is geworden!
en ik hoor graar meer over je honden... fok je misschien? dan kom ik keer met hem kijken.. hahaha

kusss Annemieke
11weken en 4 dagen

Hoi Annemiek
haha wat grappig!
Wij hebben twee duitse doggen, een gele reu van bijna 7 jaar en nog kerngezond en een zwarte teef van 3,5 jaar oud.
De teef (Baloe)hebben wij bij mensen weggehaald met 15 maanden, mishandeld en doodsbang...Ondertussen is het een schat van een dog en superaanhankelijk, zoals alleen een dog kan zijn hahaha.
De reu (Rico) hebben wij als pup gekocht bij de fokker van de Lingestreek.
Echt supermensen en de volgende doggen zullen ook daar vandaan komen.
Zelf fokken wij  niet, omdat hier echt heel veel bij komt kijken. Het is niet zomaar ff een reu op een teef zetten, daar gaat jaren aan kynologisch onderzoek vooraf en die kennis hebben wij helaas niet.
Een advies: (je zult het zelf wel weten en dit vind ik trouwens voor iedereen die een hond koopt) koop bij een goede fokker. Kijk op internet naar eventuele recencies en bij een rasvereniging.
Sorry maar ben er nogal fel op (heb je radar laatst gezien?) Ik ben echt tegen broodfokkers en handelaren die 10 rassen "op voorraad hebben".
Maar deze discussie hoort hier niet thuis.
Als je wilt: op msn bestaat de duitsedoggenklets, dit is een groep liefhebbers. Je kunt je via msngroepen aanmelden.
Leuk om zo een duitse doggenfan te "ontmoeten" hhahaha
Groetjs RB

Terug
Bovenaan