babykamer

Ik kan de topic over de baby kamers niet meer terug vinden. Maar jullie hadden die van mij nog tegoed dus bijdeze presenteer ik u de kamer van Thomas!!!!

Thomas sliep eerst in de wieg van zijn vader! Die stond in de hoek waar nu het bedje staat!
Liefs Esther

Wat een GAVE stoel heb je staan, als mijn vriendin die zietkomt ze hem bij je weg halen hahaha. Die is helemaal weg van zulk soort meubels.
Ik zag een mandje met spulletjes op de kommode staan, blijft deze staan als je met hem bezig bent?
Bij Yoëll staat zelfs de doos van de doekjes niet veilig, hij ligt geen seconde stil en trappelt alleen maar met zn pootjes. Zelfs de doos vloog er dus vanaf.

Pauline  

Idd gave stoel. En ook gaaf bedje. Wij hebben een hele andere stijl kamer, maar deze had ik ok zo uit kunnen kiezen.
En onze dozen en mandjes staan ook niet meer veilig hoor op de commode. De billendoekjes zijn ook al een etage naar beneden gegaan (op een hoge mand naast de commode)
Liefs Phira

Hoi!
Ja gave stoel he! Wij gingen voor de babykamer kijken en toen zag ik die stoel en zei tegen mijn man "Die moet ik hebben!!!" Was wel prijzig maar wel supergaaf! Bij ons in het dorp hebben ze hem in het klein!!

Mijn commode is vrij lang dus hij schopt het bakje nog niet weg.

Liefs Esther

Terug
Bovenaan