Babykamer!

A

Anoniem

Guest
Nou vandaag toch wat gedaan aan de babykamer. Mijn man heeft de laatste dingen geschuurd. Mijn vader heeft de verwarming afgekoppeld en er af gehaald.
Dus de laatste restjes behang verwijderd. Verder al het houtwerk nu 1 keer geschilderd, het moet nog wel een keertje worden gedaan.
En als dat klaar is komt een vriend van mijn vader het helemaal stucen. Dan nog een nieuwe vensterbank en dan misschien nog een muur in een kleurtje, muurschildering en dan de verdere aankleding en meubeltjes kopen!

Erg blij dat er nu echt een beetje resultaat is te zien, begin nu al met nerveus worden, omdat er zo veel weken zijn dat we in het weekend niets kunnen doen.

groetjes Mariska

Wat goed dat het zo snel gaat nu!! Toch wel een lekker gevoel straks als het lekker af is!!

Hoe gaat het met Feline??

X Saskia

Hoi Sas,

Ja echt lekker dat er nu al een beetje wat te zien is. En Feline....... tja drama, ze huilt al weer een uur, dus ik loop weer even naar boven om haar speentje te geven en haar gerust te stellen.

X Maris

Lieverd,

Hoop dat ze deze periode snel door is zeg....
Rik heeft trouwens ook veel last hoor van verlatingsangst momenteel, maar dan vooral overdag. kan niets doen of hij heeft mijn broek of rok vast....

Maar goed vooralsnog slaapt ie wel goed, maar dat het verlatingsangste is dat zou je wel denk dan ,et deze leeftijd..

Dikke knuf!

X

nou fijn dat het opschiet met je babykamer..

maarre hier ook verlatingsangst hoor,hoef maar de kamer uit te lopen,nou dat ist klaar hoor,huilen...en roepen om mij.hopen dat het snel over is

gr petra

hey hey,

Ik herken je gevoel hoor! Mijn man stelde het destijds ook uit, met als gevolg dat ik zelf uiteindelijk niet heb kunnen poetsen. Het was bij ons boven zo ´n zooi door het klussen..... Gelukkig waseen vriendin van mij zo lief om boven alles te poetsen!

Fijn dat er nu actie wordt ondernomen! Gaat helemaal goedkomen hoor!

liefs miranda

Hoi Mariska,

Leuk dat je al een beetje resultaat kan zien   aan de babykamer. Hoe ver ben je nu eigenlijk in je zwangerschap? Ik weet dat er hier meerdere moeders zwanger zijn, maar heb eigenlijk geen idee hoever jullie allemaal zijn?

Groetjes Babybelle

Fijn zeg dat het allemaal nu in een sneltreinvaart gaat. Dat zal je vast een stukje rust geven...
Geniet ervan he?\x Anouk

Terug
Bovenaan