Babykamer

Hallo iedereen,

Zijn jullie ook zo druk met ideetjes opdoen voor de kinderkamer? Ikzelf ben er nogsteeds niet helemaal overuit; de muren kleuren of toch een behangetje, printje of geen printje.. enz!
Aangezien we klein wonen moet het leuk maar vooral erg praktisch zijn! Nog tips  of leuke ideetjes  sites??
Ben benieuwd hoe ver jullie zijn....

Hai Lotje20

Ik hoor eigenlijk op het oktoberforum, maar lees hier vaak even mee om te kijken wat me te wachten staat hihi.
Ik heb zelf in bij het shoppen voor de babykamer een ledikantje zien staan met aan het voeteneinde een kastje met  plankje over het bedje. Zo kun de ruimte besparen op een commode, en de kleine verschonen op die plankje over het voeteneinde. Ook bij de Ikea zijn vaak hele leuke oplossingen voor mensen die kleiner wonen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Peet

hoi hoi,

ik zit met een soort gelijk probleem..
de baby gaat naar de kamer van onze zoon MAAR het wordt een meisje dus wat roze aanpassingen... zoonlief krijgt een nieuwe kamer.. nu zijn we eruit dat ie een tussne bed krijgt van ikea.. en een gewone grote kast.. maar wat te doen op/met de muren..
nu heb ik iets gezien.. kijk daar anders ook eens op....
www.funtoseestickers.nl
je krijg nu ook kroting via ouders van nu.... of wij jonge ouders..??????
dat scheelt weer 20euro.. haha
succes en veel plezier..

liefs Annemieke

wij zijn hier al druk bezig met de kamer
Oude behang is eraf, van het weekend wordt er geverft, volgende week het behang.
Dan kan de vloerbedekking er in, hebben we al in huis ook.
Meubels er in, hebben we ook al in huis.
Gordijnen worden opgehangen, ook al in huis.
En dan zijn de grote dingen die gedaan moeten worden al klaar.
Vroeg eigenlijk, maar ja, klaar is klaar!

Alice

Terug
Bovenaan