babykamer

oh durf het bijna niet te zeggen... maar wij moeten nog beginnen met de aanpassingen . Onze jongste slaapt er nog, die gaat dit weekend over naar zijn nieuwe grote jongens kamer (dan is de laklucht hopelijk weg).

Heb al wel alles in huis, dus we kunnen direct aan de gang als de jongste over is.... behang van 1 muur af, die muur moet geverfd worden (scheelt is muurverf, dus kan ik zelf doen). Extra plank voor aan de muur is er ook al, dus kwestie van boren en hangen, leuke mandjes voor op die plank. Roede voor de kleertjes (wij hebben geen kledingkast op de babykamer) moet even opnieuw gehangen worden, die is door alle peuterkleertjes een beetje doorgezakt...

Mijn moeder lakt dan nog het kastje boven de commode in dezelfde kleur als de muur.

Gordijntjes maak ik deze week ook al, kunnen dus dan ook direct opgehangen worden.

Wieg is ook alweer in huis, bekleding was ik dit weekend en dan maak ik die er ook in... dus komt allemaal wel goed, duurt alleen even iets langer (er moest dus een hele zolder verbouwt worden).

Als het klaar is... komen er ook foto's hoor!

groetjes,
Marije (morgen 34 weken)

Bij ons is in principe is de babykamer klaar, maar omdat wij aan het verbouwen waren  een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer, is alles van de oude badkamer en overloop even tijdelijk verhuisd naar de babykamer. Het is bij ons nu een kwestie van opruimen.

Ik hoop dat ik van het weekend de kamer leeg kan halen en het wiegje enz neer kan zetten, verder heb ik nog wat schilderijtjes gekocht dus die moeten nog effe opgehangen worden.

De babykleertjes zijn bijna allemaal gewassen en hangen nu aan het droogrekje te drogen. Dus het schiet al lekker op.

Sinds gisteren heb ik echt wel de kriebels, alles moet nu ook klaar.
De werkmannen hebben tot en met vrijdag en dan moeten ze echt klaar zijn en wil ik ze niet meer zien.

groetjes Masja

We zijn nog druk bezig met de kamer. Alles is in huis, maar de wandplankjes, schilderijtjes, etc.  moeten nog worden opgehangen. De kleertjes zijn al gewassen en gestreken.
Vandaag heb ik mooie stof voor een hemel gekocht. Mijn moeder gaat deze voor mij maken, ben er erg blij mee
Nog een weekje werken en dan heb ik verlof, tijd om alle .... op de i te zetten.

Terug
Bovenaan