Babykamer

Hoi Allemaal,

Even een vraagje, mijn man en ik zijn al verschillende winkels afgelopen voor een
babykamer, maar komen er maar niet uit!
Ik wil graag een kamertje waarvan ik straks de commode en kast nog gewoon kan
gebruiken als ons kleintje toe is aan een peuterkamer, maar houd eerlijk gezegd niet
van al die standaard witte kamertjes die je overal ziet. Bij Prenatal hadden ze twee kamertjes die anders waren, maar toen we de tweede keer gingen kijken waren ze het geen van tweeen voor ons. We hebben besloten even af te wachten tot na de 20 weken echo, maar vroeg me af of jullie al geslaagd zijn en zo ja waar en of jullie anders tips hebben voor leuke adresjes. Zijn al bij de Baby dump in Eindhoven geweest, Ikea in Breda, Prenetal in Breda en bij de Kids Factory in Breda.
Tijd begint zo langszaamaan te korten help!!!!!

liefs Daantje

Hoi Daantje,

Wat lijkt je van een baby kamer van steigerhout? Het is allemaal glad geschuurd en het baby bedje is aan de binnen kant van  "schoon" hout..
Je kunt ook een op www.babypark.nl of www.baby-dump.nl  kijken..
Succes... Wij hebben zelf laatst een gietijzeren bedje gekocht. En commode en kast moeten nog...

Gr. Sharon

Op marktplaats gekeken? Misschien staat daar iets in een compleet andere stijl
dan in het huidige assortiment wordt aangeboden.

Hebben zelf een mooie gezien bij babydump in Grou,
maar deze kan ik niet op de site vinden. Is met verschillende kleuren hout,
en doet een beetje steigerhout achtig aan.

Denk alleen dat we toch voor wit gaan, aangezien het kamertje vrij klein is.
Wil de kamer "oppimpen" met accessoires, muren en (rol) gordijnen.
Leuke muurschildering of van die stickers die je op de meubelen of muur kunt plakken.
Wat ik zelf heel leuk vind is piepschuimen letters; zie http://www.tantetootje.nl/galerij.html  
Betaalbaar, en in elke kleur te verfen.

Succes met uitzoeken!

Hoi Daantje,

Wil je voor 1 kindje gaan?
Anders ligt eerst de volgende nog in het babykamertje en moet je een apparte peuterkamer kopen. En als je idd voor 1 kindje gaat kun je denk ik makkelijk een wit peuter of 1persoonsbed kopen denk ik.
Maar als je er niet van houd wordt het ook weer moeilijk.
Houd er wel rekening mee dat er toch nog best wat levertijd op zit. Wij zijn wel bij de babydump in eindhoven geslaagd en hebben ong. 11 weken levertijd!!

Succes.

Groetjes Judith

Wij hebben de babykamer 2e hands op de kop getikt (voor 75 euro). En zijn er heel erg tevreden over. Daarom raad ik je ook echt aan om Marktplaats te bekijken, maar het is ook echt wat hier boven ook al gezegd is: Wil je één kindje of wil je er meer. Het babykamertje wat wij nu hebben is een echt doorschuifkamertje. De ene eruit en de volgende erin.Onze oudste slaapt nu op een oud bed van mijn man en als de tweede in een groot bed kan ( we kunnen tot zo lang een ledikantje lenen) willen we kijken naar een halfhoogslaper zodat de beide peuters op één kamer kunnen en er ook nog speelruimte op die kamer is.

Hey daantjuh,

wil je perse een nieuwe babykamer hebben? Op Marktplaats staan er ook veel hoor. En zo goed als nieuw!
In Tilburg zit ook een grote babyzaak... Van Asten.
Mag ik vragen waar je woont?? Je hebt het nl. over Breda... Daar woon ik ook vlakbij.

Liefs Debby.

Hoi Allemaal,

zijn afgelopen zaterdag bij babymax in Veenendaal geweest en hebben daar een heel mooi kamertje gezien, maar bij nader inzien was het te grof voor het kamertje waar wij babykamer van willen maken, mijn man heeft al weken de voorkeur voor een kamertje en ja hoor die afmetingen waren perfect voor het kamertje. Dus waarschijnlijk wordt het toch dat kamertje. Wilden eerst een kamertje overnemen van vrienden, want de planning is maar een kindje en ik vond het een beetje onzin om dan voor 2 jaar een nieuw kamertje aan te schaffen, maar mijn man wilde toch een nieuw kamertje.
Gaan a.s. zaterdag even naar van Asten in Tilburg, daar hebben ze zoeizo het kamertje wat mijn man mooi vindt en dan hoop ik zaterdag meteen alles te kunnen bestellen, want de levertijd zit idd rond de 10 weken. We hebben al een kinderwagen uitgezocht en een box en kinderstoel..............dus dan moet het allemaal goed komen haha
Ben het eigenlijk ook wel beu om weer te gaan shoppen, hebben al zoveel winkels gezien nu haha En nu krijgt mijn man zijn "zin", dan ga ik me uitleven op de decoraties enzo!!!
Hebben jullie eigenlijk allemaal al een kamertje gekocht?
En kinderwagen enzo?

liefs Daantje

ps Toch bedankt voor al jullie tips!!!!!!!!!!!!!!!!1

We zijn geslaagd hoor!!! en het is toch een wit kamertje geworden, maar het was wel het eerste kamertje waarvan ik vond dat het mooi was en mijn man dus ook!
het is vrij klassiek met moderne handgrepen en heel lief echt een babykamertje.
Vandaag waren de stucadoors er voor de laatste keer en we hebben nu prachtige gladde muren, dit weekend verf uitzoeken en volgend weekend aan de slag!!!!!!!!
2e week september komen de meubeltjes.................
Vrijdag 20 weken echo en dan weten we wat het wordt, ik heb echt hele mooie accesoires gezien als het een meisje wordt, heel lief, klassiek, wit.
Maar als het een jongen wordt dan moeten we nog eens goed rondkijken, zou het een voorteken zijn dat we voor een meisje al wat dingetjes hebben gezien?? haha
we wachten af over twee dagen en 2 uur weten we meer................
Bedankt voor al jullie reacties en tips!!!!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan