Babykamer

Hoi iedereen,

Ik vroeg me even af....
Hoe ver zijn jullie met de babykamer, of zijn jullie nog niet begonnen?

Wij hebben afgelopen week het behang gedaan en het plafond geschilderd.
Deze week de vloer en dan kunnen de meubeltjes er in.
Lekker klaar voor de vakantie.

zijn jullie al begonnen?
Of zijn wij gewoon erg vroeg.

tja de eerste he dan heb je dat volgens mij toch meer.

grt
Anita

Hoi,

Wij zijn er nog niet echt mee bezig ik denk dat het rond october word dat we wat gaan schuiven en inrichten en eens flink bij de ikea shoppen denk ik.
Het is onze derde dus de spulletjes hebben we wel allemaal dus als straks het wiegje maar is uitgewassen en klaar gezet dan komt de rest wel.

Groetjes

Hee,
het is voor ons ook de eerste. Het kamertje wordt over 3 weken geleverd. We kijken dan wat voor kleuren/aankleding we willen want daar zijn we het niet echt over eens. Ik heb het liever allemaal al klaar staan, lekker dromen straks over hoe het zou zijn.....Heerlijk.

Hoi,

Ons kamertje is al af!!
Alleen nog bezet haha.
Onze dochter van 1 1/2 slaapt er nog.
We zijn gister begonnen met een andere kamer leeg te halen wat haar nieuwe kamer wordt.
Ze krijgt een echte princessen kamer.
Daarna heb ik alle tijd om alle spulletjes uit te zoeken die we nog hebben van haar.

Groetjes

hoi hoi
nou ons kamertje is ook al af hoor ben nu 21 weken
we hebben gelijk het kamertje van ons zoontje ook gedaan
we hebben alles in de zelfde kleur gedaan dus we hebben 2 dezelfde kamertjes is wel erg
leuk geworden allemaal kan niet wachten tot het zo ver is
gr liza

Onze oudste dochter slaapt nu nog op de babykamer, we zijn druk bezig met haar nieuwe kamer af te maken.
De meubels heb ik dus nog, beuken met zacht geel. Voor mijn dochter had ik ook de aankleding zacht geel, maarnu wil ik het kamertje toch iets anders inrichten. Maar wat voor kleur zou mooi zijn bij dat geel?? Ik vind lime groen wel lekker fris, maar dat vindt m'n man niks...oranje kan ook wel...maar ben ik niet zo weg van...Ik vind aqua-blauw ook erg mooi...maar zou dat staan...?? Misschien hebben jullie nog tips? Ik zal zo eens proberen of ik foto's van het kamertje kan plaatsen.
Groetjes, Edith.

Terug
Bovenaan