babykamer

hoi allemaal,

ik ga vanmiddag onze babykamer ophalen, vind het zo spannend. Ik heb een babykamer op marktplaats gekocht, dat scheelt een hoop geld. Ik heb een super mooie(vind ik zelf natuurlijk) echt hout en grote rieten manden. Morgen gaan mijn man en ik de nu nog logeerkamer leegmaken, en de zolder veranderen tot logeerkamer. Als de babykamer leeg is en de nieuwe meubels staan erin kan ik rustig op mijn gemak bedenken wat voor kleuren enzo ik graag wil gebruiken. Ja ik ben er vroeg bij maar dit soort klussen vind ik nou gigantisch leuk. Er gaat ook wel wat tijd inzitten om het echt mooi af te krijgen ik maak alles zelf zoals raamstickers gordijnen en leuke schilderijen. Voor mijn zoon heb ik een cars kamer gemaakt die is echt super geworden. Ik begin vroeg dan ben ik straks mooi op tijd klaar. Heb er zin in.

groetjes mamavanla

hoi wat spannend wij zijn ook aan het kijken naar een babykamer op marktplaats.het scheelt inderdaad heel veel.mijn zoon heeft een auto kamer met natuurlijk ook dingetjes van cars is inderdaad erg leuk.de babykamer is wat lichtgroen geworden dit kan zowel voor een jongen of meisje we moeten nu alleen nog even kijken waar we het mee gaan aankleden,maar dat is inderdaad erg leuk werk.we zijn net verhuisd dus alles moet nog een beetje ingericht worden extra druk dus,maar tijd genoeg nog ik wens je in elk geval veel plezier met het inrichten van de kamer geniet er maar van groetjes patries

Terug
Bovenaan