Babykamer

Ben even nioeuwsgierig wie van de dames al is begonnen met de babykamer. Kan me herinneren dat ik bij Joris rond deze tijd al wat had gedaan (vooral opgeruimd) en de boel met de 20ste week ongeveer klaar had.
Nu hebben we iets minder haast, maar we hebben wel al behang uitgezocht. Lichtgrijs met nog lichtere stippen. Heel leuk. Dit wil ik combineren met paars.

ben benieuwd naar jullie ideeën.

Voor de liefhebber een plaatje van het kamertje van Joris

Groetjes

Leuk kamertje met die oranje muur! Feline had geen eigen kamer in ons vorige huis (2 kamer appartement) dus ze had een deel van onze ruime slaapkamer. Wel leuk met vlinders en bloemetjes op de muur getamponeerd.
En nu heeft ze een pippi langkous kamer. Deze hebben de vorige bewoners gemaakt en het zag er nog goed uit.

Ik ben nu nog niet bezig met het kamertje maken, wel al ideeen ook over muurschilderingen. Wil er zelf een maken.

groetjes Maris

Hoi Hoi,

Wij zijn langzaam aan begonnen met opruimen en behang van de muur trekken enzo. De meubeltjes voor de babykamer hadden we al. Overgenomen van kennissen, ik vond hem zoo mooi en ben er nog steeds heel blij mee. Het is een houten kamertje van fairy tale, rood gebeitst, een beetje zo'n kleur als de rode beits van Ikea. Het kledingkastje is in de vorm van een strandhuisje, dus met zo'n klein dakje erop, we hebben een ledikantje en een wiegje (is zelfde als ledikantje maar dan in t klein, deze zetten we bij ons op zolder, waar we zelf slapen) en de commode heeft 2 lades en 4 "gaten" waar manden in kunnen. Alleen jammer dat we maar 2 manden erbij hebben, dus ben druk om me heen aan t kijken voor mooie manden in de goede maat...
Voor boven de commode  hebben we nog een bijpassend plankje, met kapstokhaakjes eronder.
Op de vloer willen we graag wat donkerder laminaat (dit leggen we dan over de hele bovenverdieping) en de muren ws gewoon neutraal, creme oid. Misschien met een gekleurd vlak. Ik zou heel graag een schilderij van Miba willen hebben (zie website Mibakunst) die vind ik erg leuk!

Het zit allemaal al wel in mijn hoofd.... Als ie af is zal ik ook een mooie foto plaatsen..

liefs Mick

Hoi!

Hier een foto van (een deel)  de babykamer van mijn zoontje. Vind het zelf nog steeds een super kamer, maar hij is inmiddels verhuist naar de zolder. Hier komt namelijk weer de "nieuwe" babykamer van zijn broertje of zusje.

We hebben allerlei ideeen, maar moeten eerst nog even op pad om te kijken wat we nu precies willen.

Ik zal dat uiteraard tzt wat foto's plaatsen.

Mochten jullie nog op zoek zijn naar iets leuks voor aan de muur?

Ik maak kinderschilderijtjes en zijn op mijn website te bekijken. Mocht er interesse in zijn dan hoor ik het wel, dan zal ik de link plaatsen.

Succes met dit vervelende werk!!

(heerlijk hè!)

Esmé mv Kay

(16,4 wkn zwanger)

Hoi Mick,

Hier is de link van mijn website;

www.mesjogge-kinderkunst.nl

Als je op de schilderijtjes klikt worden ze groter. Eventueel is het mogelijk om kleuren aan te passen aan die van je babykamer. Als je bij de foto's kijkt heb je ook een beter idee van hoe het er uit gaat zien als het hangt, want het is lastig om de schilderijen close-up te fotograferen als amateur hahaha...

enne..  Miba is érg leuk!

Groetjes!

Esmé mv Kay

(16,5 wkn zwanger)

Terug
Bovenaan