babykamer

Hier gaan we eindelijk van het weekend aan de slag want nu wil ik toch echt wel een begin zien hahaha....
Bij marek had ik rond deze tijd al bijna klaar volgens mij
Zijn jullie al begonnen?
groetjes mira mv marek en 22 weken zwv ??

Hoi,

Praat me er niet van! Wij moeten nog verbouwen en het kriebelt! Ik wil zo graag de boel klaar hebben!! Maar ja dan moeten we toch eerst echt actie gaan ondernemen. Dus die man van de bank lief aankijken, ramen bestellen, dakkapellen laten plaatsen en dan de boel binnenin verbouwen. Ik zie het ervan komen dat de kleine toch eerst nog bij Tess moet slapen.... zucht... denk er maar niet te veel over na. Komt goed... maar wanneer... Ben wel al uit wat ik wil, dus dat is klaar, meubeltjes hebben we nog, dus ook een zorg minder.

Wat ga jij doen?? Wel foto's showen als het klaar is hoor :)

Groetjes Nanda

erg he mijn man zei ook komt allemaal goed en ik heb zoiets van ben ondertussen 22 weken zwanger en ik zie nog niks gebeuren denk smeer me dan in ieder geval aan een kant wat op de muur dan zie ik dat je begint hahaha.... Ik moet alleen nog een nieuwe commode hebben wil die van marek heb ik mee verhuisd naar zijn nieuwe kamer ook wegens kasten gebrek
wil dit keer een zwart witte grijze  babykamer heb toen marek een baby was een foto gemaakt van zijn voetjes en die komt in een poster zo groot als die muur op de muur en witte meubeltjes Wanneer de kamer af is zal ik zeker foto's plaatsen
jij succes hopelijk komt het allemaal snel in orde en kunnen jullie ook beginnen

Hier ook zo'n kriebel dat ik het klaar wil hebben, maar ik kan ook nog niet beginnen, zit te wachten op een aanbieding voor een woning, en anders wordt het hier alleen maar even schoonmaken en het bedje en de commode klaarzetten in uiterlijk mei. Maar ik hoop voor april te zijn verhuisd en dat ik dan met het kamertje kan gaan beginnen. De verf is er al, de meubels zijn er al en de behangrollen zijn er ook al, het is alleen nog een kwestie van een huis hihi..

Groetjes Claudia

Wil er zo snel mogelijk mee beginnen.
Bij de 1e was alles al klaar volgens mij.
Maar hoe meer je er krijgt hoe later alles gedaan word.

We hoeven niet veel te doen, alleen alles van zolder halen en wassen.
Maar het idee dat alles klaar is is toch wel lekker.

hoi

We hoeven niet veel te kopen kleine dingetjes hebben nog alles van de eerste.
Maar wil graag beginnen.Maar we moeten nog verbouwen. er moet ene muur komen vroeger denk vorige bewoners hebben van 2 1kamer gemaakt en wij gaan er weer 2 van maken.
en we willen dan alle drie de slaapkamers onder handen nemen en opknappen en laten de stucadoor komen.
en er moet onderling verhuisd worden. wij gaan naar kris zijn kamer is dan straks de grootste en kris gaat naar een andere en krijgt ook wat nieuwe spullen nieuw bed half hoogslaper kan hij er speelgoed onder zetten.
en de babykamer in ruimen en alles van zolder halen., en kleertjes uitzoeken wassen en kijken wat we nog bij moeten kopen. ik wil wel graag beginnen.
Maar meeste hangt van mijn man af die de muur zet wanneer de stucadoor kan komen en dan mag ikhelpen met inrichten hihihi.

groetjes Jenny

we zijn nog niet begonnen aangezien we nog niet weten wat het wordt,maar volgende week donderdag hebben we de echo en vrijdag ga ik dan aan de slag
van aaron hadden we een neutraal kamertje,dus we hoeven in principe niet zoveel te doen,maar dat wil ik wel graag,alleen mogen er dan geen mensen meer boven komen kijken omdat ze dan weten wat het wordt,dus dat wordt nog moeilijk

groetjes nienke

Hhahaha, ik herken het allemaal wel
Bij ons gaat de oudste naar zolder en die moet nog helemaal gedaan worden.Er moet een dakraam komen en een muurtje met deur geplaatst worden en nieuwe vloer.Als ik allemaal aan denk, pppfff. Ga een week in een hotel zitten.
En dan de oude kamer wordt in 2-en gedeeld. Ben recent met een eigen bedrijfje gestart en heb een kleine kantoorruimte nodig.
Dus nog heel erg veel.Ik heb wel alles al in huis, dus de kleine kan in het begin desnoods bij ons op de kamer. Ik maak me wel minder druk dan bij de eerste omdat ik weet wat er allemaal al een beetje gaat gebeuren, dat scheeldt.
Nou iedereen succes!!!

Evelien

Terug
Bovenaan