babykamer

Hoi,

Hebben jullie al ideeen voor de babykamer?? Wij hebben maar een heel klein kamertje. Bij ons wordt hij voornamelijk wit met rode accenten. Heb een hele leuke muursticker gezien met het versje slaap kindje slaap. Dus die komt er waarschijnlijk ook op. Heb erg veel zin om hem lekker in te richten. Ben benieuwd naar jullie ideeen.

groetjes Nynke

Hoi hoi,

Wij laten de kamer zoals hij nu bij mijn dochtertje al is, zij gaat namelijk naar een andere kamer met een groot bed. De baby kamer heeft neutrale muren waar we grote dikkie diks opgemaakt hebben en oranje gordijnen. Verder zijn de meubeltjes licht eiken met wit.

Groetjes Anja

Hoi Nynke,

Dit is onze tweede, dus ik hoef niet heel veel aan de babykamer te doen deze keer. Haar meubeltjes schuiven grotendeels door (commode en kledingkast) en zij krijgt een nieuwe kledingkast. Ze slaapt nog in haar ledikantje, dus de baby krijgt een nieuwe.

Toen ik in verwachting was van Lotte heb ik met 22 weken een bloeding gehad en moest ik de rest van de weken plat liggen. Hierdoor heb ik helemaal niet rustig aan de babykamer kunnen werken of lekker kunnen shoppen. Zodra we weten wat het is (24 feb. de 20 weken echo), ga ik direct alles kopen. Dan heb ik alles maar in huis. Ik had ook enorm last van bekkeninstabiliteit en kon op een gegeven moment niet meer op of om. Ik wil dus alles zo snel mogelijk gedaan hebben!

Onze kleine heeft Winnie de Poeh muurstickers, die zitten er net sinds deze week op. Dus de decoratie is eigenlijk al klaar. Nu nog de meubeltjes er in, de gordijntjes en dan is het al weer zo goed als klaar!

Groetjes, Marisa

Hoi!

onze dochter gaat binnenkort verhuizen naar een andere kamer, ze blijft wel in haar ledikantje slapen zolang het kan dus die moeten we er nog 1 bij hebben. Verder blijft het gewoon hetzelfde. Koop misschien nog wat kleinigheidjes nieuw maar verder niet wat.

Groetjes Alberdien

Hoi hoi
Onze zoon (11maanden) krijgt een nieuwe kamer een 'leger'kamer.
De baby krijgt de kamer van zijn broer, die is oranje, creme, bruin.

Succes met dit leuke klusje

marina

YES!!!! Vandaag eindelijk de perefcte babykamer gekocht! We hebben de afgelopen periode zowat alle babyzaken gehad maar ik ben een beetje een muts die niet snel iets mooi vind.. Toen hadden we eindelijk een mooi kamertje gevonden bleek dat het pas eind juni geleverd  zou kunnen worden!! Ik ben 7 juli uitgerekend dus ja dat risico wil ik niet lopen. Dus weer dagen op pad geweest en ja hoor, vandaag ons droomkamertje gevonden. Ben heel blij en opgelucht, kunnen we weer iets van ons lijstje afstrepen. Ik heb nu al zin om het straks in te gaan richten.
Om een indruk te geven van het kamertje check de volgende site: www.gardo.nl en kijk dan bij babykamer Loft.
De handgrepen zijn zwart en ons laminaat is zwart/wit gestreept en we hebben zwart/wit ruitjes stof voor de gordijntjes en lamp.
Succes/sterkte jullie met het zoeken naar het perecte kamertje. Het is leuk maar soms erg vermoeiend als je niet zo snel iets moois kunt vinden.

Hoi,

Morgen komt de schilder en die gaat alles wit schilderen.
Verder wordt het een beetje een antiek-landelijk kamertje.
We wonen op een boerderij en dat past er wel een beetje bij. Zodra alles klaar is plaats ik een foto.

liefs van Gea

Terug
Bovenaan