babykamer

Wij hebben de baby kamer al een tijdje klaar, en 2weken geleden als laatste het ledikantje gekomen. Ik hou niet van dingen die op het laatste moment moeten gebeuren. Toen we er tijd voor hadden zijn we ook meteen begonnen. Straks als het vroeg donker wordt is klussen in de avond uren ook niet echt optimaal. Voor mij ben je dus niet vroeg hihihi

Wij hebben het kamertje vorige maand al klaar Mn man had toen vakantie dus hadden alle tijd om te behangen en laminaatje te leggen.
Ben zelfs al kleertjes aan het wassen, hebben heel veel 2ehands gekregen dus dan is het maar vast schoon en opgeruimd. Ik kan door de pijn ook steeds minder dus kan maar klaar wezen.

Wij moeten nog beginnen. Er moet zelfs nog een muurtje geplaatst worden. Maar eerst wordt er nog een nieuwe keuken geplaatst. Gelukkig weten we wel al helemaal hoe het moet gaan worden, dus ik heb er nog wel vertrouwen in dat alles op tijd klaar zal zijn.

Bij ons wordt alles geleverd als ik 27w ben. Ook redelijk op tijd maar dat vind ik wel fijn. Hebben we alle tijd om alles in elkaar te zetten. In principe waren de muren al wit en de vloer lag er al. Dus we hoeven vooraf niet veel te doen. Alleen ff gordijnen uitzoeken en iets voor de muren.

Wij gaan in het eerste kwartaal van 2011 pas verhuizen naar onze nieuwe woning en het ligt aan de bouwers wanneer wij een kinderkamer kunnen maken... We wonen nu nog op een appartement met 1 slaapkamer dus de slaapkamer een beetje ontruimen, schoonmaken en een wiegje neerzetten en wij zijn 'tijdelijk' klaar!

wij hebben de babykamer ook al een tijdje klaar.
is het voor ons de tweede dus de meubeltjes zijn al in huis. maar de oudste sliep er nog in dus die moest eerst naar een groot bed en de grote kamer, maar die ligt nu al een tijdje in het grote bed en gaat allemaal prima gelukkig. dus wat dat betreft mag hier de kleine komen, maar die moet eerst nog 18 weken groter groeien en sterker worden

Wij zijn er nog niet mee bezig. We hoeven er ook niet zoveel aan te doen, en onze zoon van bijna 2 slaapt er nog op en die gaat totdat we gaan verbouwen (over 1 a 2 jaar) bij onze dochter op de kamer.
En daar wilden we nog even mee wachten.

Terug
Bovenaan