Babykamer

Hoi meiden,

Eindelijk klaar met alles aan de babykamer e.d.
Hadden nog mutsjes en broekjes bij rainbowbabies besteld en worden nu opgestuurd, die morgen ff wassen en dan echt, echt klaar!
Ik heb foto's van de babykamer op de december hyves gezet, voor iedereen die het leuk vind.
Wie wil haar babykamer ook showen??

Liefs Irene

Hahaha! wij hadden de babykamer met 20 weken al klaar. Ja, het is onze eerste dus we zijn laaiend enthousiast natuurlijk! Voor de rest ben ik nu bezig met het wassen en strijken van de kleertjes en dan kan het komen. Haha, nee nog maar even niet, ben nu 34 weken zwanger, dus moet nog even blijven zitten. Kan ik nog even genieten van verlof.

ja de babykamer was bij onze eerste ook ruim op tijd klaar, nu ben ik 35 weken zwanger en zijn alle kleertjes e.d wel gewassen maar de kamer van onze dochter is nog niet klaar dus slaapt ze nog op de baby kamer.
maar dat komt wel goed. mocht de baby toch te vroeg komen slaapt hij/zij toch eerst bij ons op de kamer.

Ons kamertje is ook klaar Nu nog even alle kleertjes wassen Matrasje en hemeltje voor de wieg op maat maken en dan kan ook onze baby komen Ben beneuwd naar alle kamertjes

Bij ons is het kamertje nu ook zo goed als klaar. ik moet alleen nog het badje halen bij een vriendin.
Kamer is nu ook veel later klaar dan bij onze eerste dan kun je niet wachten.

Terug
Bovenaan