Babykamer

We zijn vandaag wezen shoppen voor de babykamer! Had al vanaf dat ik net zwanger wist een kamertje op t oog bij de Baby-Dump. Vandaag dan maar besteld :) de kinderwagen hebben we ook alvast uitgezocht, deze kregen we van mijn schoonouders. Helemaal top :)
Echt superleuk om t nu uit te kiezen. We krijgen de spullen pas eind mei, als t eerder komt heb ik denk ik in maart alles al klaar ;) nu heeft mijn vriend rustig de tijd om te schilderen e.d.
Nu verder shoppen voor de accessoires ;)
 
Leuk he! Al die inkopen doen :)
Ikzelf vind het super verslavend en geniet van al die kleine spulletjes om me heen...
Sommige mensen vragen zich af of het te vroeg is en dat is het misschien ook, maar het kan ook te laat zijn. En optijd klaar zijn is wel zo lekker, geeft je wat rust.
Ikzelf heb ook de grote spullen al besteld en kleine spulletjes krijg ik over het algemeen van de mensen en familie om me heen!
Geniet ervan! Het is allemaal zo mooi om mee te mogen maken!
 
Heerlijk al dat babyshoppen:) Ik kan het niet meer laten om als ik ergens langs loop ook even naar binnen te gaan:)
Wij hebben de babykamer afgelopen Maandag besteld en de kinderwagen hadden we met 7 weken zwangerschap in huis staan. We hadden de Mutsy 4 rider op het ook en de mooiste kleur hadden ze alleen nog in een showmodel, dus die hebben we toen toch gekocht...
@Yvanka...hoelang is de levertijd bij de babydump? Wij wilden daar ook eerst de kamer kopen, totdat we onze droomkamer tegenkwamen in Amersfoort;)
 
Hahahaha, geweldig!! Ik heb ook een jeukende pinpas, maar ik zie er eerlijk gezegd een beetje tegen op om te beginnen, er is ZOVEEL wat gekocht moet worden :)...
 
@Anne-nasje: ik geloof dat dat verschilt per artikel, maar bij ons was de levertijd in principe niet zo lang, maar we kozen er zelf voor om het pas eind mei te laten bezorgen. Had dus ook wel eerder gekund!!

Ik heb ook al een boel andere spulletjes gekregen! Mijn moeder werkt in een zorgwinkel waar een boel babyspulletjes enorm in de aanbieding zijn; die heeft zich dus even uitgeleefd. Het mooie is dat zij ook meteen aan praktische dingen denkt als kruikjes en een vlesverwarmer. Ikzelf was nog helemaal in de ban van sokjes, rompertjes en spuugdoekjes ;)
Helemaal top dit :)
 
Ik heb 3 jaar geleden de babykamer bij baby-dump (hoe ze aan die naam komen weet ik niet want het zijn zeker geen dump prijzen haha) besteld en wat yvanka86 zegt het scheelt van artikel tot artikel wij hebben toen een levertijd van bijna 4 maanden gehad
 
uhmm..hihi

ik hoef niet veel uit te geven want krijg complete kinderkamer van me schoonzus en zit eerst nog met een verbouwing in me maag misschien stom maar pfff zie er als een berg tegen op
 
Haha, dat hoor je wel vaker, dat er nog een verhuizing of verbouwing op de planning staat als iemand zwanger is...lijkt mij ook helemaal niks en logisch dat je er als een berg tegen op kijkt!! Je hebt wel wat leukers aan je hoofd ;)
 
Terug
Bovenaan