babykamer

De kleuterkamer staat vast, kleurtjes zijn bekend, donker groen, donker blauw en grijs, de indeling is af.... zelfs al in de kleuren getekend (oooh was ff crea)

maar nu de babykamer....

weten jullie al welke kleuren jullie willen?

Wit lijkt mij ook het rustigste.Ik heb een rode wand die zat er al in.Als het een jongen word houden we de andere wand die nu wit is wit.Als het een meid wordt doe ik het licht roze! HAHA leuk he al die dingen,inrichting enz. voor de babykamer..geniet.

pff moeilijk he? Onze twins kamer word de kamer die nu van 2 meiden is...en die is knal roze met lila paars...
Dus zowiezo word het verven en ongeacht het geslacht wil ik het in een rustige grijstint doen..

Onze jongste slaapt nu nog in haar 'babykamer' en in ons nieuwe huis (we verhuizen volgende maand) zal die er voor de baby weer een beetje hetzelfde uitzien; witte muren, grijze vloer, mss een baan zilver op de muur met daarop hele gave muurstickers. Het bedje en ledkantje etc is wit met noten en lakentjes en aankleedkussen en poef zijn zwart/wit/grijs geruit. Lekker rustig en strak en vind ik nog steeds mooi.!

Vloer is grijs, gordijnen ook en die laten we waarschijnlijk gewoon hangen. Helft van de muren is gewoon wit, andere helft wordt lichtroze of lichtblauw. Kamertje is maar 6 vierkante meter dus we willen het licht houden met de kleurtjes, anders lijkt het nog kleiner. Meubels worden wit.

met de eerste waren we dus erg met kleurtjes, wel witte muren maar zilveren comode, gekleurde klerenkast en een oranje klamboe

nu wil ik het ook wat rustiger, gisterenavind nog ff zitten denken en denk dat het wit met taupe en zilver gaat worden.....
zilver wiegje, zilver kastje,, wit ledikantje.... kast? en de muur inderdaad ook vooral wit of een wand taupe ...

De muren gewoon wit, maar wel een warme kleur gordijnen, zodat het een gezellige sfeer heeft als hij/zij er overdag ligt te slapen.

Ik neig naar retro meubeltjes uit de jaren 50 of 70, maar moet even goed uitzoeken of die ergonomisch niet allang achterhaald zijn.

Terug
Bovenaan