Babykamer!

Jullie al aan het shoppen en begonnen met het klaarmaken van de babykamer?

Ik heb 'm vandaag aangeschaft bij de babyplanet... Pff ze weten wel hoe ze aan mensen kunnen verdienen zeg. We hadden een hele leuke kamer gezien voor een totaal bedrag van 600 euro.. die wouden we. Maar zou ik 'm vandaag gaan bestellen, bleek het de laatste te zijn en moesten we het doen met 't showroom model. Tsjah, take a closer look en je zag dat ie aardig beschadigd was en het bedje was wat gammel. Dus IK in m'n uppie uiteindelijk toch voor de andere kamer van 800 euro gekozen.. Kheb maar niks tegen manlief gezegd en zelf vast een aanbetaling van 200euro gedaan zodat er precies die 600 overblijft hihi , vond deze stiekem veel mooier

Verder zijn we de kamer alvast aan het opknappen. Plafond en wanden weer netjes glad maken en daarna het verfje en behangentje er op, dan de vloer en eind april komt onze mooie kamer binnen. ZIN IN!!!!

Wij hebben hem ook al aangeschaft en deze komt ook eind april, vrijdag op de 9 maanden beurs even ideeen voor behang etc op doen en 7 maart weten we wat het wordt dus dan definitief alle kleuren etc uitzoeken.

Leuk he dat uitzoeken hihihi.

wij hebben die van ons al in december gekocht :) toen was er een aanbieding bij het babypark...waar een nog leukere stond en goedkoper dus uiteindelijk voor 300 euro een komplete babykamer en af te leveren wanneer wij bellen...
op 1 mrt de echo dan eventueel schilderen...de kamer is nu lichtblauw... en dan kan de kamer komen.
Heb er wel veel zin in dan begint het voor mijn gevoel pas echt

mijn zoontje gaat straks bij zijn broer op de kamer en die krijgt alleen een bedje (ledikant) te leen van familie. en deze baby in de buik krijgt dan zijn babykamer en hoeven daar dus niet echt wat bij.
leuk al die dingen kopen. groetjes

leuk he al die dingen uitzoeken :) wij hebben hem al staan haha ;) we konden hem van iemand over kopen, en we waren gelijk verliefd op de babykamer, dus toen maar gekocht! hij staat nu (uit elkaar) op de babykamer. Ik ga vandaag op de 9 maanden beurs nog op zoek naar creatieve ideeen ;)

hier hebben we de spullen/ meubels nog van sharon die gaan we gebruiken en Sharon krijft nieuwe zolderkamer.. alleen bed gaat wel mee naar boven..

en de babykamer doen we alleen een andere thema... Sharon had forever friends... en nu word het Humphrey's Corner!

Voorlopig zijn we nog bezig op zolder alles af te krijgen en dan komt de babykamer pas aan de beurt!

mn dochter is nu 10 mnd en hadden voor haar een hele nieuwe babykamer gekocht bij babydump. nu 20 wkn zwanger v nr 2. Kwam op marktplaats nu een hele mooie kamer tegen en die hebben we gekocht toen ik 12wkn zwanger was. hij staat nog niet in elkaar gaat wel binnenkort gebeuren.. maandag 20wkn echo gehad en we krijgen een meisje.. nu hard aan bedenken voor kamertje.. mn dochter v 10 maanden heeft witte muren met babyroze sjablonen erop en roze prinsessengordijnen.
voor dit meisje hebben we al wel verf gekocht we gaan 1 wand zuurstokroze maken... nu zit ik nog verder na te denken voor de gordijnen hoe ik die wil of dat ik nog stickers erop wil hebben van bijv hello kitty of prinsessen ofzo

Terug
Bovenaan