Wij hadden voor de 12 weken echo de baby kamer er al staan!
Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik een lijstje gaan maken van wat ik nodig had en mijn broer heeft voor de kleine een kamertje op marktplaats gekocht, helemaal prima dacht ik, de matras koop je toch nieuw, de rest kun je zo schoonmaken, vooral als het geverft/ gelakt is, wat in de meeste gevallen zo is.
Dus ben ook op marktplaats wezen kijken en zagen een advertentie van een vrouw die meubels opknapte, hebben nu een witte stoere kamer met mooie sierletters zoals "mijn kleertjes" op het kastje en "speelgoed"op de lade.
het lijkt een compleet nieuwe kamer, en dat voor maar 650 euro!!! Een goedkope NIEUWE kamer kost normaal al 1250! En dan heb je nog iets simpels ook, dus dachten dat laten we niet aan onze neus voorbij gaan, kunnen het zelfs voor meer verkopen evt mocht dat echt nodig zijn!
Ook hebben we de complete wandelwagen met bak, maxi cosi, zit systeem met 2 voetzakken, 2 verschillende kleuren parrasolletjes, muggen net, regencape," skateboardje'" voor een 2de die eraan kan, 5 paar lakentjes en dekentjes en hoeslakens voor in de bak waar de baby in kan liggen, een nijntje ding wat je ervoor kan hangen enz enz van hele net mensen gekocht die alles hebben uitgewassen, een Quinny 3 wieler voor maar 150euro!! Das een lachertje dan toch ?!! Oja en mochten een bad standaard t.w.v 30euro incl. bad en wasbak voor op de commode meeemen voor een 10tje!
En de box ook van marktplaats!
Het boxkleed ga ik wel nieuw kopen! heb nu geld over voor veel leuke kleertjes en aankleding van de kamer
Oja wil je mijn kamer zien kijk dan op de september hyves. Ik heet daar Marian en :baby: