Babykamer

Hoe staat het bij jullie met de babykamers?

Ik heb de meubels eind maart al besteld en ze zouden in week 25 geleverd worden. Nu wordt ik net gebeld dat het vertraagd is. Aangezien wij ook nog op vakantie gaan komen de meubels dan pas in week 30! Vind het eigenlijk best jammer. Ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien..

Wij hadden voor de 12 weken echo de baby kamer er al staan!
Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik een lijstje gaan maken van wat ik nodig had en mijn broer heeft voor de kleine een kamertje op marktplaats gekocht, helemaal prima dacht ik, de matras koop je toch nieuw, de rest kun je zo schoonmaken, vooral als het geverft/ gelakt is, wat in de meeste gevallen zo is.
Dus ben ook op marktplaats wezen kijken en zagen een advertentie van een vrouw die meubels opknapte, hebben nu een witte stoere kamer met mooie sierletters zoals "mijn kleertjes" op het kastje en "speelgoed"op de lade.
het lijkt een compleet nieuwe kamer, en dat voor maar 650 euro!!! Een goedkope NIEUWE kamer kost normaal al 1250! En dan heb je nog iets simpels ook, dus dachten dat laten we niet aan onze neus voorbij gaan, kunnen het zelfs voor meer verkopen evt mocht dat echt nodig zijn!

Ook hebben we de complete wandelwagen met bak, maxi cosi, zit systeem met 2 voetzakken, 2 verschillende kleuren parrasolletjes, muggen net, regencape," skateboardje'" voor een 2de die eraan kan, 5 paar lakentjes en dekentjes en hoeslakens voor in de bak waar de baby in kan liggen, een nijntje ding wat je ervoor kan hangen enz enz van hele net mensen gekocht die alles hebben uitgewassen, een Quinny 3 wieler voor maar 150euro!! Das een lachertje dan toch ?!! Oja en mochten een bad standaard t.w.v 30euro incl. bad en wasbak voor op de commode meeemen voor een 10tje!

En de box ook van marktplaats!
Het boxkleed ga ik wel nieuw kopen! heb nu geld over voor veel leuke kleertjes en aankleding van de kamer :)

Oja wil je mijn kamer zien kijk dan op de september hyves. Ik heet daar Marian en :baby:

Wij knappen het kamertje van onze eerste een beetje op, maar die moet er wel eerst uit.
Hadden toen ook het kamertje al vrij vroeg, ook tweedehands gekocht voor 200 euro.
Hebben voor deze kleine wel het wiegje al gekocht via marktplaats, ook hier dus steeds goed kijken of we iets tweedehands kunnen kopen of lenen.
Vind het wel een sport om dat te doen :D

De box hadden we trouwens de dag gehaald dat de vliezen braken, moest hem toen ECHT die dag hebben (naderhand een duidelijk teken hihi)

Wij hebben alles al af. Alles van sitter tot box en van thermobad tot babykamer staat. Onze babykamer is wel helemaal nieuw, en kostte 'maar' 500 euro. Geen simpel kamertje, dus ik vind het meer een kwestie van goed rondkijken naar afgeprijsde kamers. Zal zo op de gezamenlijke hyves wat foto's plaatsen :)

Gisteren hebben we zelfs al een bus flesvoeding en de 1e luiers gekocht om na de geboorte de kosten meer te kunnen spreiden. M'n schoonmoeder had ineens een berg verzorgingsproducten voor ons dus eigenlijk hoeven we ons alleen nog maar over wat beddengoed voor het wiegje en kleertjes druk te maken (voor zover je daarover kunt spreken). Ook willen we een startersset van Avent aanschaffen en nog wat 'kleine' dingetjes maar het grote spul is dus allemaal al gedaan. Nu wachten tot over een week of 8 ons hemeltje en de lamp wordt geleverd.

hoi

wij moeten ook nog aan de baby kamer beginnen mijn man had er net vorig jaar een hobby kamer van gemaakt die handelde beetje in lego patij op kopen complete sets maken en dan houden of verkopen maar dat heeft ie weer afmoeten breken omdat ons ukkie een kamertje nodig heeft ons kamertje wordt lime groen met witte kozijn en winnie the poeh stickers en schilderijtjes van poeh en de meubeltjes zijn ook wit heb vandaag een maxi cosi gekregen die op de adapter van de quinny zapp past en heb het kraam pakket ook al ontvangen dat was wel snel heb er maandag achter aan gebeld naar de verzekering maar was niet nodig wist ik ook niet en had vandaag het kraampakket al binnen verder nog kleine spulletjes kopen zo als kleertjes bede goed en pampers en voeding maar wil eerst borst voeding proberen te geven

groetjes tamjoh

Mijn schoonouders verhuizen (eindelijk) over 2 weken, dus dan gaan we de babykamer schilderen. Verf hebben we al gehaald.
Babykamer zelf komt 2e week juni en muurschildering wordt op 28 juni gemaakt. Tevens heb ik alle benodigdheden al in huis (kraamuitzet etc), dus ik kan haast niet wachten om alles in te richten!!! Heb er zoveel zin in, maargoed eerst mijn schoonouders helpen verhuizen en dan kan het feest beginnen!

Hoi,
Ik heb mijn babykamertje al.Al moet ik wel zeggen dat ik nog geen kledingkast heb,en wil ook nog een muur roze verven, en alle accesoires ophangen dus ben ook nog lang niet klaar.
Ik snap dat je graag zou willen zien dat het er al staat, lekker rondlopen in dat kamertje en wegdromen.Komt vast goed alleen duurt het ietsie langer.Komt wel goed meid!
Liefs Nice

Terug
Bovenaan