Babykamer

Middag dames,

Ik lees op veel plekken (vooral op de site babybytes) dat iedereen de kinderkamer al bijna klaar heeft. Nou we niet hoor, ja, het is geverfd en mijn oude babykastje (bijna 40 jaar oud) is opnieuw geverfd voor gebruik. Maar verder nog niets, wel gordijnen besteld, kinderkamer besteld, maar dat komt pas over 6 weken.

Helaas is de bovenverdieping een chaos, omdat ik heel veel babyspullen, kleding en speelgoed van mijn zusje heb gehad (volgens mij kleding tot 5 jaar). En ik kan me er niet toe zetten om dit op te gaan ruimen en in te delen/wassen, maar misschien nu het herfstachtig weer gaat worden wel.

Het voordeel van alles gereed hebben, is wel dat je precies weet wat je nog nodig hebt en ik heb werkelijk geen idee wat we nog moeten hebben, gelukkig hebben we nog even.
 
Ik heb ook nog helemaal niks klaar hoor meid!
We hebben alleen de kinderwagen pas gekocht!
Kinderkamer moet eerst nog verbouwd worden en de muren en vloer gedaan worden, het is er nu ook echt geen weer voor vind ik! Veel te warm, als het wat af koelt dan komt de kamer aan de beurt.
Ik heb nog wel wat kleertjes van de eerste, maar die is nu al 6 dus echt veel van die kleertjes ga ik toch niet gebruiken denk ik.
Maar we hebben nog tijd zat toch? :)
En er is nog nooit een baby ongelukkig geworden van het niet allemaal op tijd klaar hebben van zijn/haar kamertje. Ik ben van plan om borstvoeding te gaan geven dus zal ons kleintje toch bij ons op de slaapkamer slapen in een wiegje de eerste weken.
xxx
 
Ik heb ook nog helemaal niets klaar,
We hebben hier een interne verhuizing mijn dochter gaat naar zolder die is nu bijna klaar.
Dan gaat mijn zoon naar de kamer van mijn dochter maar ook die moet eerst worden opgeknapt. we leggen overal nieuwe vloeren en doen de muren spagtelen.en dan gaan we aan de babykamer beginnen en die komt half december binnen.
 
Hoi,
ook wij zijn nog lang niet zover hoor. Wij moeten eerst een kleding kast voor onze slaapkamer gaan kopen, zodat alle kleding uit de inloopkastkamer naar onze kamer kan. Dat gaat namelijk de babykamer worden haha. En dan moet dus behangkrappen, glasvezelbehang er tegen aan, verven, meubeltjes gaan kopen, kleertjes uitzoeken. Oja, we moeten nog een plankje voor achter de kinderwagen gaan kopen, kortom nog heel veel te doen haha.
Dus je bent echt niet de enigste en het komt allemaal wel goed hoor. Het is vaak meer dat we er enorm tegen op zien om het allemaal te doen, maar als je eenmaal begonnen bent is het zo klaar.
En je kleintje heeft inderdaad helemaal niet zoveel nodig in het begin, behalve een papa en mama die heel goed voor hem/haar zorgen!:)
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan