babykamer

Eindelijk zijn we er mee bezig:) een vriend van ons heeft behangen en nu mag ik de rest uitzoeken, gordijnen, lampen, etc. Alleen is het probleem dat de babykamer vloekt met de vloer, niet op gelet, Haha. Moet ik ook nog een nieuwe vloer uit zoeken :) niet zo erg.

Vind het alleen moeilijk om inspiratie op te doen, hebben jullie nog tips en ideeën, ik kom niet zo ver op dit moment.....
Thema is jaren vijftig nederland, dus denk geemailleerde pannen, geruite theedoek, etc.....
 
Nou, je maakt er nog al wat werk van. We hebben het ons er lekker makkelijk vanaf gemaakt!

Kamer wit geverfd, laminaat lag er nog, wel mooie gordijnen en vitrage gekocht. Commode, ledikantje en een ander (mijn oude babykastje in White Wash geverfd) kastje heb ik beplakt met hele lieve mooie elfenstickers (om deze van de muur afvielen).

Verder leuke babylamp,heel schattig roze schilderijtje en een houten lieveheersbeestje klok.
 
Hier is de babykamer al helemaal af. Bedje staat opgemaakt de kasten zijn gevuld de kleertjes gewassen. Dus gelukkig is dat allemaal klaar. Maar dat komt ook omdat ik Februari niet zal halen. Ik hoop trouwens wel dat ik hier op dit forum mag blijven mee schrijven van jullie.
 
@mama, tuurlijk, je moet mee blijven schrijven, we willen graag op de hoogte van alles blijven.

Tja en dat bedje opmaken, nou dat doe ik denk ik pas op het laatste moment, heb een wieg beneden staan waar ze voorlopig even in slaapt en ik ben benieuwd wanneer we er genoeg van hebben of een vertrouwd gevoel, dan kan ze naar boven in haar ledikantje.
 
Hier is het kamertje ook bijna af, alleen de gordijnen moeten nog ingekort worden!!!

mamavan5: Blijf maar gezellig hier mee kletsen ook al beval je in januari en we willen natuurlijk graag weten hoe het met je gaat!!
 
Bij ons is het grove werk klaar. Er is geschilderd en alle spullen zijn van zolder gehaald. Afgelopen week de laatste spulletjes gekocht. Dus nu kunnen we gaan schoonmaken, wassen en inruimen. Ben zo benieuwd hoe het er dadelijk allemaal uitziet.
 
Ons kamertje is ook klaar, op radioatorbekleding na, ik ben er erg happy mee. De basis is wit met antraciet en de kleur zit 'm in de accesoires. Een gekleurd hertenkopje, met vogelhuisjes en vogeltjes op een takje aan de muur, en een heel leuk hanglampje met een uiltje erop.
Bedje is nog niet gedekt, maar hij slaapt zowieso de eerste weken bij ons op de kamer in een wiegje.
Zo heerlijk om door het kamertje te lopen. ik heb de kleertjes ook al gewassen. Zo ieniemienie he?

@ mama van 5; blijf lekker met ons meeschrijven, jij bent waarschijnlijk de eerste die gaat bevallen dus we zijn erg benieuwd naar jouw verhaal...

Succes allemaal met de kamertjes mooi maken enzo!!
 
Terug
Bovenaan