babykamer

zijn jullie al bezig met de babykamer of niet bij ons moet nog heel de zolder opgeruimd en verbouwd worden mijn vriend schiet er maar niet mee op dus heb nu besloten om het zelf maar te gaan doen zie alleen wel op tegen de zware dingen tillen en zo die van zolder af moeten maar ja moet gebeuren als hij het niet doet dan ik maar

Je moet niet zwaar gaan tillen, hoor!!!!
Misschien moet je je vriend maar streng toespreken of het samen doen.

Wij zijn deze week begonnen met de kamer leeg halen en behang trekken.
Morgen brengen we het behang en de vloerbedekking naar de stort brengen en dan kunnen we gaan behangen enzo. Ik had eigenlijk gehoopt het deze week af te hebben, maar dat gaat niet lukken.
Maar we zijn bezig en dat voelt goed.

Succes ermee, maar denk wel aan jezelf, hoor!

nee niet zelf doen hoor!! laat je wel helpen!

wij zijn nog niet begonnen, we hebben nog een logee in de babykamer, die gaat er over een weekje uit dus dan kunnen we langzaamaan beginnen, fijn weekend!

Wij hadden de babykamer nog opgeslagen staan dus de babykamer was binnen 5 min. klaar .!
Het liefst wil ik graag een nieuw behang, maar we hebben net alle meubels nieuw gekocht dus het ligt aan het budget of we het behang gaan vervangen of niet.

En ben het met de andere meiden eens. Niet te zwaar tillen he! En alles op het gemak doen.

Mijn man is weer langzaam wat de naam betreft en het de rest. hihihi.

Gr Andrea

wij moeten dus van de zolder een slaapkamer gaan maken moet dus alles gebeuren dakraam gipsplaten muur zetten electischiteit aanleggen dus ik wil het gewoon klaar hebben

Bij ons wordt de oude studeerkamer babykamer. Deze kamer is bijna leeg, er staat een kast in die naar zolder moet. Daarna moeten de meubeltjes etc. er nog in, maar die moeten we nog uitzoeken. Ik zou niet te zwaar tillen hoor, maar wel met je man afspraken maken wanneer jullie iets klaar willen hebben. Dan kun je daarnaar toe leven en werken samen. En een lijstje maken wie wat gaat doen.... Succes!

Hoi,

De babykamer is nu leeg. We moeten het behang eraf halen en nog een paar dingetjes verven.
Volgende week krijgen we het nieuwe behang binnen, dus dan kunnen we gaan beginnen.
Eind februari krijgen we de meubels binnen.

Ik heb heel veel zin om de kamer in te richten, maar niet zo zin om te verven en te behangen (nog steeds klusmoe van de verbouwing afgelopen jaar)

Succes!

Groetjes Ilse

Terug
Bovenaan